Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla vain yhden miehen kanssa läpi elämän

Vierailija
26.07.2020 |

Riittääkö tänä päivänä naiselle vain yksi ja sama seksikumppani kun on alottanut nuorena seurustelemaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin voi ainakin jos saa arvoistansa kohtelua ja rakkautta siltä mieheltä eikä mies ole kuitenkaan hiiri. Minä ainakin voisin.

Vierailija
2/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on löytänyt hyvä

Ja itselleen sopivan puolison, niin kuka hullu siitä luopuisi? Ei sellaisia kasva joka oksalla eikä joka toisellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin riittää. Nykyään harvinaisempaa, että vain yksi seksikumppani on koko elämän lävitse. Eroja tulee ja erilaisia vaiheita ihmisille..

Vierailija
4/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen . Eikä ole hiiri! Mutta ei ole ensimmäinenkään - onhan noita elämässä ollut. Paras kuitenkin  ja sydän sykkii niin. :D

Vierailija
5/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi riittänyt, jos mies ei olisi muuttunut vuosi vuodelta hankalammaksi ja väkivaltaisemmaksi. Niinpä viisikymppisenä olen toisessa suhteessani, jonka toivon kestävän loppuiän.

Vierailija
6/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä vuosia 22. Mie rakastan mun miestä. Se riittää mulle. Toivottavasti minä riitän hänelle.

Vierailija
7/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille naisille riittää, toisille ei. Itse olen ollut elämässä sen verran utelias ja ahne, että ei olisi yksi mies riittänyt. Vieläkin tekee mieli päästä ainakin yhtä kokeilemaan, kun osuisi sopiva kohdalle. Olisiko se sitten jo samalla viimeinen? Ehkä.

Vierailija
8/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä