Voiko nainen olla vain yhden miehen kanssa läpi elämän
Riittääkö tänä päivänä naiselle vain yksi ja sama seksikumppani kun on alottanut nuorena seurustelemaan
Kommentit (8)
Jos on löytänyt hyvä
Ja itselleen sopivan puolison, niin kuka hullu siitä luopuisi? Ei sellaisia kasva joka oksalla eikä joka toisellakaan.
Joillekin riittää. Nykyään harvinaisempaa, että vain yksi seksikumppani on koko elämän lävitse. Eroja tulee ja erilaisia vaiheita ihmisille..
Mulla on sellainen . Eikä ole hiiri! Mutta ei ole ensimmäinenkään - onhan noita elämässä ollut. Paras kuitenkin ja sydän sykkii niin. :D
Itselleni olisi riittänyt, jos mies ei olisi muuttunut vuosi vuodelta hankalammaksi ja väkivaltaisemmaksi. Niinpä viisikymppisenä olen toisessa suhteessani, jonka toivon kestävän loppuiän.
Yhteisiä vuosia 22. Mie rakastan mun miestä. Se riittää mulle. Toivottavasti minä riitän hänelle.
Toisille naisille riittää, toisille ei. Itse olen ollut elämässä sen verran utelias ja ahne, että ei olisi yksi mies riittänyt. Vieläkin tekee mieli päästä ainakin yhtä kokeilemaan, kun osuisi sopiva kohdalle. Olisiko se sitten jo samalla viimeinen? Ehkä.
Varmaan monikin voi ainakin jos saa arvoistansa kohtelua ja rakkautta siltä mieheltä eikä mies ole kuitenkaan hiiri. Minä ainakin voisin.