Lapsena tehty pilalle mennyt ympärileikkaus pilasi mahdollisuuteni saada pitkäaikaista parisuhdetta
Ympärileikkaus meni pieleen ja aiheutti massiiviset nystyrämäiset ja kiristävät arvet sekä pahat tuntopuutokset penikseeni. Nyt aikuisena kaikki parisuhteet kariutuneet "alhaisempaan" mieskuntooni.. Onko tuhoontuomittu yritys löytää ihminen, joka hyväksyisi minut tällaisena, ja voisi alkaa pitkäkestoiseen parisuhteeseen? Olen hyvä ja rakastava mies... helläkin vielä... ei kelpaa naisille..
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikkauksessa on aina riskinsä.
Jos kirurgina ryssii voi tulla seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Siitä on jo kymmeniä vuosia aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun syylliset ovat elossa voi kostaa.
Jonne, iltakaakao jäähtyy. Kone kiinni. Enkö ole sulle sanonut, ettet runccaa keskellä päivää varsinkaan minun koneellani.
T. Äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostaa?
En nyt yllytä tekemään rikosta sitä kirurgia kohtaan, mutta laki ei ole moraali.
Suurena ympärileikkausten vastustajana lähes raivostuin aloituksesta. Olen ap pahoillani puolestasi. Mutta onneksi tuo ei ole tuomio yksinäisyyteen. Älä lannistu takapakeista, niitä varmasti on luvassa tai tullutkin. Jossain on se oikea ihminen sinulle.
amerikassa aseseksuaalisuus yleistä,älä huoli vaa haje sieltä emäntä
Vierailija kirjoitti:
Suurena ympärileikkausten vastustajana lähes raivostuin aloituksesta. Olen ap pahoillani puolestasi. Mutta onneksi tuo ei ole tuomio yksinäisyyteen. Älä lannistu takapakeista, niitä varmasti on luvassa tai tullutkin. Jossain on se oikea ihminen sinulle.
Oikea ihminen kun naiset eivät pidä edes miehenä..
Vierailija kirjoitti:
ihminen joka oikeasti rakastaa hyväksyy myös pienet puutteet, voithan varmaan tyydyttää naisen muutoinkin...
Tuo ei ole pieni puute vaan iso vika.
Vinkki: älä kerro asiasta naiselle
Aseksuaali nainen olisi tyytyväinen.
Kunhan löydät elämäsi tosirakkauden, ei tuo pieni yksityiskohta enää haittaa. Yhdessä keksitte kyllä keinot, jos rakkautta riittää. Been there, done that.
Uskovaisista löytyy avioliittoon säästäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan löydät elämäsi tosirakkauden, ei tuo pieni yksityiskohta enää haittaa. Yhdessä keksitte kyllä keinot, jos rakkautta riittää. Been there, done that.
En usko enää rakkauteen
Voisin alkaa suhteeseen jos kunnolla kolahtaisi muuten. Luulen kuitenkin että suhde kaatuisi siihen, ettet jaksaisi yhtä usein kuin haluan. Haluan lähes joka päivä.