Exäni haluaa minut vaikka olen lihonut ja paljon
Mikä miehiä vaivaa?? Hänellä on nyt nätti, minua hoikempi tyttöystävä jolla on isot tissit. Ex on tissimies. Silti haluaa viettää öitä minun plösön kanssa jolla tissitkin roikkuu. Ei siinä, kyllä se seksi kelpaa meikäläiselle, yksin kun olen, mutta mitkä oikein ovat miehen aivotukset? Mikä miehiä vetää/vaivaa tällaiseen? Kertokaa miehet?
Kommentit (13)
Tuota noinniin, mikä sinua siinä exässä vetää?
Sirpa Syrjäytyneen sunnuntaifantasiat, osa 148
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jokunen aika sitten yhdessä ketjussa mainittu että lihavilta irtoaa helpommin. Johtuisko siitä?
Eipä minulta nyt niin helposti irtoa. No Okei, kahdesti olen todistetusti exälle lohkaissut, kaksi lasta ollaan tehty. Mutta en koe itseäni miksikään jakorasiaksi, kyllä meilläkin kuivat kaudet oli, enkä silloinkaan ollut hoikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuota noinniin, mikä sinua siinä exässä vetää?
No onhan hän lasteni isä, joten kyllä minulta jotain tunteita vielä löytyy. Vaikkakin erosta on kohta 5 vuotta.
Oletko lyhyt ja nykyinen pidempi nainen? Jotkut miehet kokevat vetovoimaa lyhyisiin naisiin, joita haluavat suojella, vaikka olisi pyöreämpi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lyhyt ja nykyinen pidempi nainen? Jotkut miehet kokevat vetovoimaa lyhyisiin naisiin, joita haluavat suojella, vaikka olisi pyöreämpi tapaus.
Juuri toisinpäin.
Ap
Sanavalinnoista tunnistaa tämän saman trollin.
On tietty mieskunta, joka on kiinnostunut juurikin lihavista naisista.
On sen verran alistavaa meininkiä, lihottamista yms., että pysyisin kaukana.
Eheh, ainakin minun exäni on oikeasti gay. Ei häntä isotissiset naiset kiinnosta, eikä naiset muutenkaan. Ei kannata aliarvioida miehiä muutenkaan. Miehetkin osaavat ajatella muutakin kuin joitain rasvapalleroita naisen kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Eheh, ainakin minun exäni on oikeasti gay. Ei häntä isotissiset naiset kiinnosta, eikä naiset muutenkaan. Ei kannata aliarvioida miehiä muutenkaan. Miehetkin osaavat ajatella muutakin kuin joitain rasvapalleroita naisen kropassa.
Jatkan vielä: itsekin olen kaappisellainen.
Aloituksessa jotenkin vähättelet itseäsi. Valitettavan monia miehiä kiehtoo jos naisella on heikko itsetunto, josko voisivat vähän ohjailla ja hyväksikäyttää.
Kun teillä on lapsiakin, hän haluaa takaisin perhekuvioon. Siinä ei ole kyse sinun ulkonäöstäsi, vaan hänen keskenkasvuisuudestaan. Ehkä myös jotain turvallisuushakuisuutta.
Jossain oli että yksinasuvat miehet kokee jotenkin olevansa heikompia kuin perhemiehet. Usein eron jälkeen juuri miehen elämä menee huonoon suuntaan, mutta naiset pitää elämänsä kasassa.
Pitkissä suhteissa on kyse myös toimivasta arjesta. Ehkä arki sinun kanssasi rullasi. Mieti nyt haluatko kotiorjaksi, kaivamaan miestä ja ruokalautasia sohvan sisältä.
Jos mies esim juo, sellaista ei pidä päästää kotiin jossa on lapsia.
Tärkeintä on mitä sinä ja varsinkin lapset ajattelee. Lapset kuitenkin kasvaa nopeasti.
Tärkeintä ettet vähättele itseäsi ikinä.
Yököttävä näkökulma tuossa provoaloituksessa: siis että seksi kelpaisi yksinäiselle vain siksi, kun tämä on yksin.
Voin sanoa, että itse olen ollut 100% selibaatissa avioeron jälkeen ja olen niin kauan täysselibaatissa, kunnes kohtaan jonkun, jonka kanssa menen naimisiin. Vaikka olen "sinkku", niin pelkkä ajatuskin irtoseksistä kuvottaa, enkä ole niin alhainen, että sellaiseen suostuisin ikinä. En suutele, en koskettele ketään muutenkaan.
Yksinkertaisesti en todellakaan ole mikään ns. "huono nainen", vaikka minulla ei olekaan aviomiestä tällä hetkellä. Pidän itseni kunnossa ja hoikkana ja ehkä jonain päivänä joku kiva vapaa mies tekee aloitteen, mutta niin kauan elän siveellistä elämää. Aloitus kertoo lähinnä ennakkoluuloista yksinäisiä naisia kohtaan. On surullista, että ennakkoluulot yksinäisiä naisia kohtaan näköjään pysyvät tiukassa.
Täällä oli jokunen aika sitten yhdessä ketjussa mainittu että lihavilta irtoaa helpommin. Johtuisko siitä?