Miksi jotkut naiset ovat fyysisesti niin viehättäviä?
Ärsyttää itse olla nainen, kun pitäisi tyytyä mieheen seksuaalisessa mielessä. Ihmisinä ja keskustelukumppanina viihdyn huomattavasti paremmin miesten seurassa, mutta fyysisessä mielessä kaipaisin naista mieluummin. Minulla ei ole halua kuitenkaan hakeutua parisuhteeseen naisen kanssa, eivätkä poikamaiset lepakot edes kiinnosta. Olen kerran saanut olla lähellä naista, enkä tiedä mitään parempaa. Miten voisin pyyhkiä ne muistot mielestäni? Onko olemassa miehiä, jotka muistuttaisivat naisia fyysisesti tuoksultaan ja pehmeydeltään? Olenko yksin tämän mielipiteeni kanssa?
Kommentit (4)
Kolmipeliä vaan, ei pitäs olla ainakaan vaikea löytää miehiä moiseen :)
Voit myös käydä thaihieronnassa.
Mikset etsi feminiinistä naisista tykkäävää naista? Ei ne kaikki poikamaisia ole.
Olet onnekas, jos pystyt fyysisestikin syttymään naisesta. Itsekin haluaisin seurustella naisen kanssa, koska naisilla on miehiä useammin sellaisia ominaisuuksia, joista pidän. Naiset ovat yleensä myös lukeneempia ja paremmin perillä asioista. Lisäksi he ovat hauskempia kuin useimmat miehet.
Mutta se fyysinen puoli... hyi. En voisi koskea naiseen. Siksi jatkan sen minulle sopivan miehen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset etsi feminiinistä naisista tykkäävää naista? Ei ne kaikki poikamaisia ole.
Olet onnekas, jos pystyt fyysisestikin syttymään naisesta. Itsekin haluaisin seurustella naisen kanssa, koska naisilla on miehiä useammin sellaisia ominaisuuksia, joista pidän. Naiset ovat yleensä myös lukeneempia ja paremmin perillä asioista. Lisäksi he ovat hauskempia kuin useimmat miehet.
Mutta se fyysinen puoli... hyi. En voisi koskea naiseen. Siksi jatkan sen minulle sopivan miehen etsimistä.
Itselläni on tuossa asiassa asiat päinvastoin. Viihdyn huomattavasti paremmin miesten seurassa ja ajattelen samaan tapaan kuin miehet, vaikka fyysisesti olen siro ja naisellinen. En edes välttämättä kaipaisi kovin tasa-arvoista kumppanuussuhdetta, mutta fyysisessä mielessä kaipaisin naista. Haluaisin olla se autotallissa tai kotiverstaalla viihtyvä, koneita rassaava ja rakenteleva "jäbä", joka hengailee "jätkien" kanssa ja sitten mulla ois se feminiininen ja kaunis (sekä älykäs) kodin hengetär, josta saisin olla ylpeä ja joka laittaisi aina pöydän koreaksi. Ehkä mulla on joku seksuaali-identiteettiin liittyvä haaste, jota mun pitäisi työstää jossain. Sinkkuna tässä elelen maailman tappiin varmaankin. 🙂 Mutta päiväunelmissani oon se perheen mies.
Miksi tyytyisit mieheen jos tunnet noin? Etsi nainen?