Mitä mieltä naiset ovat tissinimijämiehistä?
Kommentit (29)
Rakastan imeä ja nuolla Naista ihan joka paikasta. Voisin olla rinnoilla vaikka koko illan... ja jatkaa heti aamusta... maidolla taikka ilman. Rintojen koolla ei ole merkitystä, vaan sillä miten ne tarjotaan imettäviksi.
M54v
Kiihottaa paljon! Suukottelu, hively, nännien nuoleminen ja kielellä lipsuttelu, hellä näykkiminen... aargh! Pelkkä ajatus saa pikkarit kostumaan.
Vaimoni ei pidä että imen niitä. Jotenka olen pidättäytynyt. Itse tykkään nuolla ja imuttaa naisten tissejä kovasti. Harmittaa.
Rakastan nipple playta! Mun tissejä saa käsitellä niin kauan kun vaan jaksaa. Ihanaa ja niin kiihottavaa!
75G
Taivaalista kun mies osaa oikeen lipoo, nuolla, imee rintojani. Olen orgasmin partaalla jo tästä, sitten kun penis liukuu sisääni tulen jo muutamalla työnnöllä ensimmäisen kerran.
Kiihotun nännien imemisestä ja muustakin rintojen hypistelystä, nuolemisesta. Aina ollut näin, paitsi vauvan saannin jälkeen meni muutama vuosi etten halunnut miehen imutteluja, tuli liikaa mieleen vauva-ajat. Mutta nyt taas nautin!
Meillä, N67 ja M68, vaimo nauttii kun annan nänneille kielihoitoa (ei imua), myös hänelle tekee gutaa kun nousee ratsastamaan niin laitan liukkaria kouriin ja liu'utan käsiäni nännien yli. Osaa myös sitä vaatia eli lykkää tisun suuhuni jos olen liian hidas toimimaan.