Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset ovat tissinimijämiehistä?

Vierailija
26.07.2020 |

Kiihoittaako naisia tisuleiden lutkuttaminen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, N67 ja M68, vaimo nauttii kun annan nänneille kielihoitoa (ei imua), myös hänelle tekee gutaa kun nousee ratsastamaan niin laitan liukkaria kouriin ja liu'utan käsiäni nännien yli. Osaa myös sitä vaatia eli lykkää tisun suuhuni jos olen liian hidas toimimaan.

Vierailija
22/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan imeä ja nuolla Naista ihan joka paikasta. Voisin olla rinnoilla vaikka koko illan... ja jatkaa heti aamusta... maidolla taikka ilman. Rintojen koolla ei ole merkitystä, vaan sillä miten ne tarjotaan imettäviksi.

M54v

tissinimija46@protonmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa purra.

Vierailija
24/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa paljon! Suukottelu, hively, nännien nuoleminen ja kielellä lipsuttelu, hellä näykkiminen... aargh! Pelkkä ajatus saa pikkarit kostumaan.

Vierailija
25/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei pidä että imen niitä. Jotenka olen pidättäytynyt. Itse tykkään nuolla ja imuttaa naisten tissejä kovasti. Harmittaa.

Vierailija
26/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän parempaa ole

Vierailija
27/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nipple playta! Mun tissejä saa käsitellä niin kauan kun vaan jaksaa. Ihanaa ja niin kiihottavaa!

75G

Vierailija
28/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalista kun mies osaa oikeen lipoo, nuolla, imee rintojani. Olen orgasmin partaalla jo tästä, sitten kun penis liukuu sisääni tulen jo muutamalla työnnöllä ensimmäisen kerran.

Vierailija
29/29 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun nännien imemisestä ja muustakin rintojen hypistelystä, nuolemisesta. Aina ollut näin, paitsi vauvan saannin jälkeen meni muutama vuosi etten halunnut miehen imutteluja, tuli liikaa mieleen vauva-ajat. Mutta nyt taas nautin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi