Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten baarissa mennään suoraan asiaan, jos dokaaminen ei kiinnosta mutta paneminen kiinnostaa?

Vierailija
26.07.2020 |

Sanotaanko vaan muutaman minuutin tutustumisen jälkeen ”Tuota noin, juodaanko lasit tyhjiksi ja lähdetään meille panemaan” vai onko tapana vielä siinä vaiheessa kierrellä asiaa epäsuorasti tyyliin ”Haluaisitko lähteä luokseni katsomaan äänilevykokoelmaani”?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika idiootti pitää olla, jos ei ensin selvitä kiinnostaako vastapuolta paneminen. 

Vierailija
2/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuossa tilanteessa, niin sanoisin ehkä jotain että "En oikeastaan jaksais olla täällä enää kauan. Haluaisitko lähtee meille?"

Normaalisti kyllä itse ryyppään baarissa, joten en tarttuis tollaseen ehdotukseen klo 11 illalla. Ellei kämppä olis niin lähellä että pääsee takaisin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen, iske satanen sen käteen ja taluta kotiisi. Vaikeaa?

Vierailija
4/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imasen tuopin tyhjäksi, lasken housut kinttuihin, läimin puoliveltolla lerssillä baaritiskiä ja huudan niin paljon kuin keuhkoista lähtee, että kuka haluaa.

Vierailija
5/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt niin että nainen vain yhtäkkiä alkoi suudella. Olimme selvin päin. Yllätyin, mutta koska olimme kuitenkin vaihtaneet pari sanaa niin heittäydyin sitten tilanteeseen. Ehkä tuosta olisi nohevampi pleijeri osannut viedä homman niin sanotusti maaliin, mutta itse kilttinä miehenä jätin sen vain siihen. Arvostan kyllä naista koska jos tuo ei ollut selvä aloite niin ei sitten mikään. Omat estoni vain estivät panemaan lähtemisen, ja lähdin lopulta yksin kotiin :(

Vierailija
6/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taktiikka joka toimii suht hyvin. Se perustuu sen tyttöjen illassa päätettyyn ”otetaan eka mies joka ovesta näkyy” tarpeeseen vastaamiseen. Tälle on illassa vain yksi otollinen hetki... enempää en paljasta.

Vierailija
7/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on käynyt niin että nainen vain yhtäkkiä alkoi suudella. Olimme selvin päin. Yllätyin, mutta koska olimme kuitenkin vaihtaneet pari sanaa niin heittäydyin sitten tilanteeseen. Ehkä tuosta olisi nohevampi pleijeri osannut viedä homman niin sanotusti maaliin, mutta itse kilttinä miehenä jätin sen vain siihen. Arvostan kyllä naista koska jos tuo ei ollut selvä aloite niin ei sitten mikään. Omat estoni vain estivät panemaan lähtemisen, ja lähdin lopulta yksin kotiin :(

Hellunen.🌹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan