Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisi seksifantasiasta

Vierailija
21.06.2013 |

Kerroin pariviikkoa sitten seksifantasiatarinan miehelleni. Tänään hän erään asian yhteydessä vittuili mulle fantasiaan liittyen. Pahoitin vittuilusta mieleni, koska fantasian jakaminen vatii 100% luottamuksen ja nyt koin, ettei mies ollutkaan luottamuksen arvoinen. Mieheni mielestä minä ylireagoin, vittuilu oli kuulemma vaan vitsi. Onko muille sattunut vastavaa? Miten mä pääsen tästä vitutuksesta a luottamuksen horjumiseta yli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se fantasia niin voidaan kommentoida.

Vierailija
2/4 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans menin kertomaan miehelle, että fantasioin kahdesta miehestä yhtäaikaa. Sain puhua kuin ruuneperi, ennenkuin mies uskoi etten OIKEASTI ole hakemassa toista miestä meidän sänkyyn. Fantasiat kannattaa ehdottomasti pitää oman pään sisällä, ja nautiskella niistä itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet! Ne vain eivät kestä, että naisillakin voi olla omia päänsisäisiä juttujaan. Tuon takia olen pitänyt suuni kiinni fantasioiden osalta. En ole myöskään pahemmin valotellut entistä seksielämäänikään, vaikka mies kertoili omastaan (niistä muutamasta räpellyksestä) ummet ja lammet. Olisi ehkä säikähtänyt, että hän ei olekaan ihan ensimmäinen mies elämässäni, noin niin kuin kuvainnollisesti. En ole koskaan esittänyt neitsyttä eikä mies ole koskaan kysellyt. Enkä minä kertonut mitään vapaaehtoisesti. 

Vierailija
4/4 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta, musta tuntui tosi pahalta, kun vitsailit mun päiväunesta. Se oli tosi yksityinen juttu, ja luotin sun hienotunteisuuteen kun kerroin siitä. Miks sun piti vääntää siitä vitsiä?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan