Jaa-ha kai tässä täytyy sit raahautua perheen kanssa Korkeasaareen
Maksamaan ylihintaa tyhjistä häkeistä.
Kaupan päälle saa varmaan koronankin.
Mutku mies haluaa, se tehdään. Mun toiveitahan lomalla EI kuunnella. Jos en lähde niin olen hankala ja en ikinä halua tehdä mitään yhdessä. Just joo.
Kommentit (7)
Aina voi valittaa. Itse kyllä tykkäsin, kun käytiin hiljattain miehen kanssa.
No mitä sinä haluaisit tehdä? Palstailla kotona? Palstailet sit illalla.
Korkeasaari mukava kohde. Kannattaa ottaa omat eväät kun siellä ylihintaista ja pitkähihaista jos alkaa tuulemaan kun saari kyseessä
Minä ymmärrän hyvin, että ei huvita mennä nyt nähtävyyspaikkoihin tai muuhun ihmistungokseen. Onneksi ei ollut pandemia-aika silloin kun lapset vielä asuivat kotona. Silloin oli yhdellä Korkeasaaren reissulla vain Venäjän metsäpalojen savusta hajuhaittaa. Ja sitten illalla kun tultiin takaisin kotikaupunkiin, niin sama savunhaju lehahti vastaan rappukäytävästämme. Olipa raikas matkapäivä, mutta onneksi ei tautitartunnasta vaaraa.
Ai että, siellä on kyl kiva käydä! Tosin en tykkää siitä, että esim. isoja kissapetoja pidetään liian pienissä häkeissä mutta esim. tarhan saukko näytti elävän parasta elämäänsä touhutessaan vesiliukumäessään :D <3
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kun puhutaan Korkeasaaresta, puhutaan leobardeista ja geobardeista. Liian vaikeaa palstalaisille. Katsokaa vaikka vanhoja ketjuja.
Niitä sinne katsomaan mennään. Me nähtiin myös ikuaani ja besukarhu 💓
Tällä palstalla kun puhutaan Korkeasaaresta, puhutaan leobardeista ja geobardeista. Liian vaikeaa palstalaisille. Katsokaa vaikka vanhoja ketjuja.