Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Ordinary -tuotteet, käyttökokemuksia ja vinkkejä, miten noita osaa edes käyttää?

Vierailija
26.07.2020 |

Minua kiinnostaisi otsikossa mainittu sarja, mutta en edes älyä, mitä tuotetta uskaltaisin ostaa. Olen 41-vuotias ja ihoni on herkkä, mutta rasvoittuva. Haen tuotteita lähinnä nenän mustapäitä poistamaan/häivyttämään ja toki jo ennaltaehkäisemään vanhuuden merkkejä. Osaisiko joku neuvoa, mistä lähteä liikenteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku kuoriva tuote, vaikka kasvovesi Toning salution, joka on keveimmästä päästä. Myöhemmin voit kokeilla rajumpia kuorintoja. Lisäksi esimerkiksi Buffet seerumi, jossa on vähän kaikkea, ja kosteusvoide kuten Natural moisturizing factors + HA.

Vierailija
2/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Redditin skincareaddiction - keskusteluihin, siellä on paljon ohjeita seerumeiden ja happojen käyttöön. Älä vaan osta isoa arsenaalia puteleita ja testaa niitä kaikkia naamaasi saman aikaisesti. Aloita kevyesti ja yksi tuote kerrallaan n. 2 viikon ajan. Voisit esimerkiksi hyötyä kevyestä Lactic acid AHA 5% haposta hyaluronihappo seerumista. Näiden kanssa kuitenkin pitää tietää, mitä tekee.

Vierailija
5/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, mitä ihosi kaipaa. Kosteutusta, ikääntymisen merkkien ehkäisyä? Vai onko ihosi rasvainen ja kaipaa tasapainoa? Sitten selaile tuotteita ja katso, mihin tarkoitukseen niiden kerrotaan sopivan. Retinoli ja niaciiniamidi sopivat ikääntyvälle, hyaluronihappo kuivalle iholle....

Vierailija
6/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku ordinaryn voide jäänyt lähes käyttämättä, koska se tuntuu iholla oudon muoviselta. Mutta nuo seerumit ja muut pipettipulloissa olevat tuotteet on ainakin kokeilemisen arvoisia, mm. kofeiinia sisältävä silmänympärysseerumi.

Edelliset on antaneet hyviä neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä