Naismainen mies
Mieheni katsoo romanttisia komedioita, kuuntelee naismaista musiikkia (keveitä klubibiisejä) ja juoruaa, spekuloi puhelimessa kavereidensa tai sukulaistensa kanssa lähes päivittäin tunteja. Hän myös puhuu vauvoista ja lapsista todella usein ja on hyvin lapsirakas. On myös hyvin läheinen oman äitinsä kanssa. Mitä pitäisi ajatella?
Alkanut häiritsemään, koska en ole itse saman tyyppinen nainen niin ei saa yhteisiä juttuja em asioista. En myöskään oikein syty ideasta olla suhteen mies. Ainakin hän varmaan huolehtisi lapsista, jos sellaisia hankkisimme. Rakastan häntä, mutta akkamaisuus vaivaa... Kokemuksia vastaavanlaisista miehistä,näkökulmia erilaista miehistä?
Kommentit (11)
Kuulostaa aika homomaiselta. Miksi ihastuit ylipäätään? Rikas vai kaunis?
Nykyajan miehet ovat testovajeisia feminiinisyyteen vivahtavia. Syytän asiasta naisia, e-pillereitä ja niiden kulkeutumista vesistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä gynot?
Ei. Komea raamikas mies. Olen kyllä miettinyt olisiko hän bi. Sanoo että ei ole, kun olen kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika homomaiselta. Miksi ihastuit ylipäätään? Rikas vai kaunis?
Persoona oli mielestäni kiehtova ja ulkonäkö omaan makuuni. Ajansaatossa on tullut esiin tämä voimakas naismaisuus, joka alkanut häiritä. Toivoisin, että saisin käännettyä asian vähintään neutraaliksi. En tiedä miten. Vinkkejö? Miten te siedätte kumppaninne "huonot puolet"?
Nainen31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä gynot?
Ei. Komea raamikas mies. Olen kyllä miettinyt olisiko hän bi. Sanoo että ei ole, kun olen kysynyt.
Onhan näitä naismaisia heteromiehiä aina muutama sadassa. Teemu Selännekkin varsin hetero vaikka työskenteli lastentarhassa ja itku tulee helposti.
OIi miten vain, hyvä ei ole koskaan.
Jos sulla synkkaa miehen kanssa ja keskustelette asioista, hänen kanssaan on hyvä olla niin älä pilaa sitä toivomalla hänelle ominaisuuksia joita ei ole eikä voi saada. Alfauroksen kanssa olisi taas omat vaikeutensa.
Vierailija kirjoitti:
OIi miten vain, hyvä ei ole koskaan.
Jos sulla synkkaa miehen kanssa ja keskustelette asioista, hänen kanssaan on hyvä olla niin älä pilaa sitä toivomalla hänelle ominaisuuksia joita ei ole eikä voi saada. Alfauroksen kanssa olisi taas omat vaikeutensa.
Kyllä. Tämä pitää paikkansa. Kiitos kommentista ja samalla tuesta omille ajatuksilleni.
Haluaisin kuitenkin saada näkökantaa, voisiko näistä puolista olla jotain iloa tai miten ylipäätään hyväksyä huonot puolet kumppanissa? Aina on jotain vikaa, mutta kuinka hyväksyä ne "viat"?
Nainen31 kirjoitti:
Haluaisin kuitenkin saada näkökantaa, voisiko näistä puolista olla jotain iloa tai miten ylipäätään hyväksyä huonot puolet kumppanissa? Aina on jotain vikaa, mutta kuinka hyväksyä ne "viat"?
Jos jo alussa alkaa noin häiritsemään, niin tilanne tulee vain pahenemaan jatkossa. Jätä se puunaava ja lässyttävä sika, ja etsi tilalle kunnon karju!
Onko hänellä gynot?