Anna Abreu, 23v, avioitui 29-vuotiaan miehen kanssa.
Kommentit (12)
Mun mielestä 10 vuotta on sopiva ikäero. Mun mielestä on outoa jos aviopari on samanikäiset, miehen kuuluu olla vanhempi, on muuten liian lapsellinen.
Täh? Todella pieni ikäero. ikä on vaan numeroita.
Mutta onko se kiva viettää eläkevuodet yksin, tuolla ikäerolla nainen on leskenä keskimäärin 18 v.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:00"]
Mun mielestä 10 vuotta on sopiva ikäero. Mun mielestä on outoa jos aviopari on samanikäiset, miehen kuuluu olla vanhempi, on muuten liian lapsellinen.
[/quote]
No pakkoko on sen saman kanssa aina olla? Ikääntynyt nainen ottaa tietenkin omanikäisen tai mieluiten vähän nuoremman.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:05"]
Mutta onko se kiva viettää eläkevuodet yksin, tuolla ikäerolla nainen on leskenä keskimäärin 18 v.
[/quote]
[/quote]
Sopiva mihin? Millä ikäeron sopivuutta ulkopuolinen voi mitata? Mitä se ylipäänsä tarkoittaa, sopiva ikäero?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:05"]
[/quote]
[/quote]
No ei välttämättä. Kyllä mä luulen että mun mies elää kauemmin kuin minä.
Siis eihän noilla ole ikäeroa kuin 6 vuotta! Se ei ole paljoa.
Mulla itsellä on 2 vuotta nuorempi mies. Mitäs sä ap olet siitä mieltä? Kuulutko myös tähän kastiin, joiden mielestä miehen tulee olla aina se vanhempi osapuoli?
Siis 6 vuoden ikäero? Ihan normaali. Mun vanhemmilla on 10 vuotta ikäeroa, tapasivat kun äitini oli 19 ja isä 29, menivät samana vuonna kihloihin. Mulla on mieheeni ikäeroa 3 vuotta, saisi mieluusti olla enemmänkin.
Saman verran kun mulla ja omalla tytölläni. Olen varovaisen toiveikas että meillä menisi tarvittaessa jopa seuraavat askeleet suunnilleen samaan aikaikkunaan jos sinne asti päästään ja ajatusmallimme muuttuvat enemmän perheystävällisiksi.
Etpä vissiin