Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko herjauksesta tai solvauksesta nostaa kanteen?

Vierailija
25.07.2020 |

Eräs henkilö lähettää minulle Mesen kautta hirveitä solvauksia ja herjauksia, sekä valheellisia väittämiä, samoin myös miehelleni. Kannattaako nostaa oikeusjuttu, saisiko tämä herjaaja mitään tuomiota?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkauksena varmaankin menisi. Kysele poliisin neuvontanumerosta, miten rikoksen tunnusmerkit täyttyy.

Vierailija
2/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä rikosilmoituksen poliisille kunnianloukkauksesta.

Syyttäjä tutkii asiaa ja nostaa kanteen rikoksesta epäillylle, jos on riittävästi näyttöä.

(Usein ei ole)

Itse et voi kannetta nostaa rikosasiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette yksinkertaisesti blokkaa henkilöä? Syyteprosessiin ei kovin kevyestä syystä kannata lähteä.

Vierailija
4/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit nostaa syytteen.  Jo yksi hu @rittelu kerta riittää kunnianloukkaus syytteeseen ja tuomioon. Jos on todisteet asiasta niin menee oikeudessa läpi. 

Vierailija
5/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko kävellä asianajajan luokse ja antaa hänen hoitaa asian? Vai pitääkö tosiaan tehdä rikosilmoitus ennen? Mitä jos syytekynnys ei ylity, tuleeko minulle siitä sitten mitään seurauksia?

Ap.

Vierailija
6/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään... Puhtoiset pulmuset... Minua on syljetty, tönitty, lyöty, stalkattu, mustamaalattu ja se kaikki on vain huonoa käytöstä🤭🤭🤭

Mutta sitten... Joku sanoi HUORAKSI, ja sehän on sitten suuri loukkaus...

Ainii, lääppimiset sunmuut päälle.

Kilon poliisi selvitti asian hyvin seikkaperäisesti.

Kiitos kiitos.

Vierailija
7/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette yksinkertaisesti blokkaa henkilöä? Syyteprosessiin ei kovin kevyestä syystä kannata lähteä.

En ole blokannut henkilöä koska jos hän lähettää vieläkin lisää törkeyksiä niin olisin vahvemmalla tässä asiassa. Hän on myös kait jakanut muutamalle muulle henkilölle näitä minuun ja mieheni kohdistuneita herjauksia, eli levittänyt näitä valheita. Mutta miten todistan jos nuo muut henkilöt eivät tunnusta että ovat saaneet ne samat minua ja miestäni koskevat herjaukset. Yksi on jo kyllä minulle tunnustanut ja pitänyt näitä Mese viestejä törkeänä.

Vierailija
8/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellisia väittämiä?

Kerro kaikki❣️

Me sitten kerrotaan se oikea näkemys jonka kanssa sun pitää elää.

Jos sinä tai miehesi pelehditte kolmansien osapuolien kanssa ja siitä jäi todisteeksi tattikasvusto...

No jaa.

Vierailija
9/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata oikeasti käyttää energiaa tuon asian vatvomiseen. Jatka AP elämääsi ja ole tuollsisten hullujen tyyppien yläpuolella.

Blokkaa hänet ulos. Asia ratkaistu.

Vierailija
10/10 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheellisia väittämiä?

Kerro kaikki❣️

Me sitten kerrotaan se oikea näkemys jonka kanssa sun pitää elää.

Jos sinä tai miehesi pelehditte kolmansien osapuolien kanssa ja siitä jäi todisteeksi tattikasvusto...

No jaa.

. Ei ole kysymys mistään seksuaalista. Yksi väite on että olen varastanut yhden kiinteistön????!!!! Kiinteistön jonka olen ostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän