Seksi tylsää?
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 15 vuotta (olemme reilu 30vee). Meillä lapsia, joista nuorin 10 kk.
Harrastamme nykyään seksiä 4-7 kertaa viikossa, ennen vähemmän. Seksi lisääntyi nuorimman lapsen syntymän jälkeen.
"ongelma" että mies kestää liian kauan. Usein niin kauan että sanon jo että riittää. Itsellä loppuu himo ja mielenkiinto.
Uutena asiana seksiin on tullut tässä kesän aikana se että minä otan suihin tai runkkaan. Näillä mies tullut pari kertaa. Seksi asentoja olemme kokeilleet erilaisia. Mies tykkäisi eniten takaapäin ja niin minäkin mutta siinä asennossa menee ilmaa fjöösaan niin se tuntuu ikävältä.
Turhauttaa.. Mies on sanonut usein että tuleminen on ollut lähellä tms. Mies sanonut myös että kun lapsen syntymän jälkeen jouduimme käyttämään kortsua niin sen jälkeen ei ole tuntunut enään samalta. Tai tietty tuntoherkkyys lähti.
Itse koen että vika minussa. Mitä voisin tehdä asialle? Minua alkaa jo seksin alkumetreillä ottaan päähän ku tietää ettei mies taaskaan tule. Onko se vaan niin että fjöösa levinny lapsen jälkeen niin ettei se tunnu miltään? Auttaisiko jokin treeni tähän? En osaa ottaa suihin lainkaan? Vai enkö ole haluttava? Onko kellään vinkkiä tai omia kokemuksia?
Kommentit (22)
Hassua. Ehkä olemme miehen kanssa vielä sielulta niin nuoria ettei ymmärretä kehon vanhenevan. Meille molemmille seksi on tärkeä osa suhdetta, siksi tämä asia ahdistaa minua
Siis mies 58 ja jokapäivä pannaan ja rakastellaan, ihan aina hän ei saa, sanoo sitten vaan että nyt ei onnistu, tosin harvoin. Mutta, eihän sitä eri syistä itsekkään aina. Ihan normaaiahan se, varsinkin kun jokapäivä harrastellaan.