Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonta kertoo, että " Matkailu avartaa"; mitä muuta kuin kukkaroa se ainakin avartaa, jos ei tienaamaan lähde maailman ympäri?

Vierailija
25.07.2020 |

Miksi ihminen ei tyydy katselemaan netin kautta tai telkkarista elämän menoa muualla maailmassa?
Ihmisen elintoiminnot ovat kuitenkin melkoisen paljon samanlaiset kuin suomijuntillakin, ruoka saattaa olla vaan erilaista eri puolilla maailmaa, ja mitäs sitten jos jossain Kiinassa näkee ihmisten syövän koiran lihaa tai grillattua rottaa, kun suomalainen ei kuitenkaan halua niitä itse syödä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian matkat avartaa siiderivalaiden vaginaa.

Vierailija
2/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjettikituutteluahan se matkailu on 99%:lle maailman ihmisistä, ja monet tämän planeetan ihmiset säästävät jopa 5 vuotta tai pidempään päästäkseen kerran elämässä jollekin parin viikon matkalle (jenkeissä on jopa pienituloisia jotka säästävät koko jälkikasvun varhaislapsuuden ajan jotta nämä pääsevät kerran Disneylandiin siinä 8-10v iässä).

Ellet ole rikas niin sitähän se matkustelu on, sitä iänikuista rahan menettämisen pelkoa.

Mutta silti se on monelle niin sisäsyntyinen takaraivossa oleva vaisto päästä kotikylää kauemmas edes kerran elämässä ennenkuin kaatuu hautaan. Lohduttaako se kuolinvuoteella että "en nähnyt elämää K-markettia ja ABC:tä pidemmälle mutta säästyipähän muutama tonni"?

Monelle ne immateriaaliset kokemukset ja fyysisesti läsnä oleminen toisella puolen maailmaa on asia josta maksetaan mielummin kuin jostain huonekalusta tai vaikka autosta. Varmasti niistä jää myös pysyvämpiä muistoja kuin jonkun uuden ruohonleikkurin ostamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjettikituutteluahan se matkailu on 99%:lle maailman ihmisistä, ja monet tämän planeetan ihmiset säästävät jopa 5 vuotta tai pidempään päästäkseen kerran elämässä jollekin parin viikon matkalle (jenkeissä on jopa pienituloisia jotka säästävät koko jälkikasvun varhaislapsuuden ajan jotta nämä pääsevät kerran Disneylandiin siinä 8-10v iässä).

Ellet ole rikas niin sitähän se matkustelu on, sitä iänikuista rahan menettämisen pelkoa.

Mutta silti se on monelle niin sisäsyntyinen takaraivossa oleva vaisto päästä kotikylää kauemmas edes kerran elämässä ennenkuin kaatuu hautaan. Lohduttaako se kuolinvuoteella että "en nähnyt elämää K-markettia ja ABC:tä pidemmälle mutta säästyipähän muutama tonni"?

Monelle ne immateriaaliset kokemukset ja fyysisesti läsnä oleminen toisella puolen maailmaa on asia josta maksetaan mielummin kuin jostain huonekalusta tai vaikka autosta. Varmasti niistä jää myös pysyvämpiä muistoja kuin jonkun uuden ruohonleikkurin ostamisesta.

En ole ikinä käynyt edes laivalla ja vihaan ulkomaalaisia joten en koe jääneeni mistään paitsi. Kaupasta saa ruokaa ja tankilta bensaa. Muuta en tarvitse.

Vierailija
4/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämysnarkkari, joten matkailu todellakin avartaa. On aivan eri asia kävellä Kiinan muurilla, katsella New Yorkia Epire State Buildingin huipulta kuin katsella samoja netistä. 

Olisiko aloittajasta parempi, jos ostaisin säästyneillä rahoilla Ferrarin?

Vierailija
5/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Minä olen elämysnarkkari, joten matkailu todellakin avartaa. On aivan eri asia kävellä Kiinan muurilla, katsella New Yorkia Epire State Buildingin huipulta kuin katsella samoja netistä. 

Aloittajana suosittelen AlfaRomeota tai Jaguaria; autoilu on kivaa Suomenkin teillä, ja maisematkin kauniit näin kesäaikana.

Vierailija
6/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Aloittajana suosittelen AlfaRomeota tai Jaguaria; autoilu on kivaa Suomenkin teillä, ja maisematkin kauniit näin kesäaikana.

Joo, se on tullut työn puolesta selväksi. Viitasaari ei silti ole Rio de Janeiro eikä Koli Rio de Janeiro.