Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla huolissaan naapurin papparaisesta?

Vierailija
25.07.2020 |

Hän tosin luulee, että vihaan häntä, koska on nainut äitiäni aikoinaan, mutta mitä se minua kiinnostaa. Ei ole minun asiani sekään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet huolissasi?

Vierailija
2/8 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen empaattisuus enää normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet huolissasi?

Tai olin, kun oli kerran pyörtynytkin yksin ollessaan.. :(

Vierailija
4/8 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmeisesti tuntee siitä syyllisyyttä, ettei ottanut äitiäni (tai olisihan tuo ottanut myöhemmin) mutta turhaan. Eikä heidän seksijutut liity minuun mitenkään. Kaikkihan nuorempana jotain on pannut.

Vierailija
5/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä se, että hän on hieman vainoharhainenkin. Kyttää tekemisiämme ja kun tiellämme ajoi esim poliisiauto, niin heti kysyi, että "ei kai se kenenkään meidän takia käynyt." Etsivät muistisairasta miestä..

Ap

Vierailija
6/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aistit, alitajuisesti ehkä tuoksusta, että pappa on biologinen isäsi. Huoli on varsin ymmärrettävää ja luonnollista.

Vierailija
7/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aistit, alitajuisesti ehkä tuoksusta, että pappa on biologinen isäsi. Huoli on varsin ymmärrettävää ja luonnollista.

Hän ei takuuvarmasti ole isäni. Hän on vain niin hauras, että tunnen empatiaa. Tästä syystä minusta ei ole sairaanhoito tm alalle, koska olen aivan liian herkkä.

Vierailija
8/8 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla on erittäin vähän syytä olla huolissaan, lähes jokainen vanhus kyttää naapurien tekemiset, eikä yksi pyörtyminen ole mitenkään vakava asia...