Aikakoneella menneisyyteen: Mihin aikaan tai hetkeen palaisit edes hetkeksi, jos se olisi mahdollista?
Unelmointi vapaata! Haluaisitko muuttaa jotain, vai haluaisitko elää jonkun hetken uudestaan koska se oli niin ihanaa?
Itse haluaisin olla tekemättä joitain isoja virheitä, koska olen melko onneton ja masentunut nykyään.
Kommentit (44)
Adolf H. kuolin hetkeen palaisin ja pelastaisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo lähti käymään terveyskeskuksessa. Meidän Poju halusi mukaan, nukkumaan autoon. Rekka tuli vasemmalta eteen.
Haluaisin mennä takaisin siihen hetkeen ja mennä siihen mukaan, ajamaan autoa tai olemaan kyydissä. Se olisi paljon helpompaaOtan osaa. Olet kuitenkin hengissä, ja se on tärkeää. Ainoa suunta on nykyhetki ja panostaminen tulevaisuuteen. Jos olisit itse ollut vaimosi tai poikasi paikalla, miten olisit halunnut heidän elävän elämänsä jos sinä olisit ollut onnettomuudessa?
Ajattelen että he menivät ilman mua. Hassuinta oli että vaimo ei kai edes tiennyt että ilman onnettomuutta meille olisi tullut pieni tyttö lisäksi. Perheeseen. Ne kaikki lähti, Vaimo ja Poju ja vielä tulokaskin, pikku tyttö. En edes ehtinyt hyvästellä ja nyt ne on ehkä jossain. Täällä maailmassa he eivät ome
Nämä kiinnostavimpia:
- antiikin Rooma Marcus Aurelianuksen kaudella
- antiikin kreikan filosofien koulujen väittelyt Ateenan stoa-pylväiköissä
- Jeesuksen aika niin että pääsisi kuulemaan Jeesusta puhumassa
Syksyyn -91 ja tekisin yhden ainoan pienen ja melko arkipäiväisenkin päätöksen suhteen toisen ratkaisun. Se nimittäin olikin loppujen lopuksi se elämäni tärkein päätös joka ohjasi elämäni täydellisen väärään suuntaan ja jonka jälkeen ihan kaikki on mennyt pieleen.
Melko rankastikin viituttaa tätä nykyä kun tajusi miten pienestä kaikki olikaan kiinni etteikö ainakin ns suuret linjat olisi elämässä olleet ihan erilaiset ja aivan taatusti onnistuneemmatkin. Tämän enemmän kun ei elämä voi pieleen mennä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Syksyyn -91 ja tekisin yhden ainoan pienen ja melko arkipäiväisenkin päätöksen suhteen toisen ratkaisun. Se nimittäin olikin loppujen lopuksi se elämäni tärkein päätös joka ohjasi elämäni täydellisen väärään suuntaan ja jonka jälkeen ihan kaikki on mennyt pieleen.
Melko rankastikin viituttaa tätä nykyä kun tajusi miten pienestä kaikki olikaan kiinni etteikö ainakin ns suuret linjat olisi elämässä olleet ihan erilaiset ja aivan taatusti onnistuneemmatkin. Tämän enemmän kun ei elämä voi pieleen mennä.
N43
Mikä se oli? Kiinnostaa aidosti.
Olit silloin yläasteella kasiluokalla? Mitä tuon ikäinen voi tehdä niin ratkaisevasti pieleen? Älä syytä itseäsi, et voi hallita kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Mikä se oli? Kiinnostaa aidosti.
Aikaan ennen älypuhelimia ja someja.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
- Jeesuksen aika niin että pääsisi kuulemaan Jeesusta puhumassa
Aika vanhoja ihmisiä täällä kirjoittelee, kun jo Antiikin aikana elivät. Ei nimittäin voi palata aikaan, jossa ei joskus ole ollut. Paluu vaatii sitä edeltävän poistumisen.
Ennen matkaa tutkisin sotahistoriaa ja omaksuisin parhaat taktiikat ja strategiat. Matkaisin berliiniin vuoteen 1940. Marssisin erään viiksekkään diktaattorin saliin. Yhdessä suunnittelisimme täydellisen globaalin salamasodan. Sitten matkustaisin takaisin utopiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
- Jeesuksen aika niin että pääsisi kuulemaan Jeesusta puhumassaAika vanhoja ihmisiä täällä kirjoittelee, kun jo Antiikin aikana elivät. Ei nimittäin voi palata aikaan, jossa ei joskus ole ollut. Paluu vaatii sitä edeltävän poistumisen.
Unelmointi vapaata. Voi mennä aikaan, kun ei itse ollut olemassa edes solutasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo lähti käymään terveyskeskuksessa. Meidän Poju halusi mukaan, nukkumaan autoon. Rekka tuli vasemmalta eteen.
Haluaisin mennä takaisin siihen hetkeen ja mennä siihen mukaan, ajamaan autoa tai olemaan kyydissä. Se olisi paljon helpompaa
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
- Jeesuksen aika niin että pääsisi kuulemaan Jeesusta puhumassaAika vanhoja ihmisiä täällä kirjoittelee, kun jo Antiikin aikana elivät. Ei nimittäin voi palata aikaan, jossa ei joskus ole ollut. Paluu vaatii sitä edeltävän poistumisen.
Unelmointi vapaata. Voi mennä aikaan, kun ei itse ollut olemassa edes solutasolla.
Voi MENNÄ, mutta ei voi PALATA. Siinä on ero. Aloituksessa puhuttiin palaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
Voi MENNÄ, mutta ei voi PALATA. Siinä on ero. Aloituksessa puhuttiin palaamisesta.
Oli aloittajan kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
Sitä suuremmalla syyllä hyvä, että korjattiin. Opit ehkä jatkossa käyttämään noita termejä oikein.
Haluaisin takaisin 80-luvulle jolloin mulla ei ollut muita murheita kuin että minkälaiset vaatteet puen barbeilleni tänään. Edes hetki sitä huolettomuutta tekisi terää, vaikka sieltä joutuisikin palaamaan nykyisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
Tylsimys. Nyt olis tilaisuus käyttää mielikuvitusta.
Sitä suuremmalla syyllä hyvä, että korjattiin. Opit ehkä jatkossa käyttämään noita termejä oikein.
Palaisin 20 vuotta taaksepäin ja käskisin isääni laittamaan valjaat päälle työkeikalle.
Elämäni on mennyt niinkuin on pitänytkin. Varmasti jotain tulevaisuuden tapahtumia haluaisin jo nyt pystyä estämään, jos voisin. Toivon todella, ettei mikään iso, ikävä asia johdu omasta tyhmyydestä. Katsotaan 30 v päästä, mitä haluaisin muuttaa jos henki vielä pihisee..
T. n. 34 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiinnostavimpia:
Enpä huomannutkaan tuota "palata". No, palaisin takaisin siihen, kun 23-vuotiaana päätin teettää abortin, vaikka minulla olisi ollut ihan hyvät mahdollisuudet pitää lapsi ja olisin halunnutkin lapsen. Mutta poikaystävä sanoi että jättää minut jos pidän lapsen, ja minä olin häneen sekopäisen rakastunut joten teetin abortin. Ajattelin, että ehdin minä kai myöhemmin lapsia saada. No, poikaystävä jätti minut toisen takia alle vuoden sisällä, ja koskaan enää en saanut vakimiesystävää enkä lapsia, joten mielellään palaisin tuohon aikaan ja jättäisin abortin teettämättä, ja minulla olisi ehkä nyt 22-vuotias tytär tai poika.
Kotimaiset autotkin olis huippuluokkaa ja ne TEHTÄISIIN kotimaassa, eikä missään vinguintiassa.
Olisi kansallinen tarkoitus rakentaa auto, jonka jokainen työläinen voi ostaa. Ja Joka toimii !!
Zincc
Tämähän alkaa näiden bensaverojen nostajien jälkeen kuullostamaan aivan loistavalta !!