Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuisipa tämä korona jo! Haluan palata normaaliin elämään

Vierailija
25.07.2020 |

Kun pystyi viedä lapsia mummollaan, kun jokainen ohitus kaupassa ei hadistanut ja jokaisen vessareissun jälkeen ei tarvinnut pestä käsiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä

Vierailija
2/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulat on vanha käsite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ei jokaisen vessareissun jälkeen ole "tarvinut pestä käsiä"?

Vierailija
4/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika oli ja meni. Nyt ollaan uuden edessä ja tämän kanssa opetellaan elämään. Turvavälit ja käsihygienia on uusi normaali.

Vierailija
5/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä kädet on pitänyt pestä vessareissujen jälkeen aina jo ennen koronaa.

Vierailija
6/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei sotke käsiään

Vierailija
7/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen elänyt koko ajan ihan normaalia elämää. Lapset käyneet isovanhempien luona jne.

Vierailija
8/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei sotke käsiään

Just joo. 

Vierailija
9/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutos on varmaa. Kuka sen muutenkaan määrittelee mikä on normaalia? Vuoden kuluttua saattaa olla normaalia että kuljemme kaikki maskit naamalla 24/7. Mikä on kyllä sinänsä surullista, sillä se ei oikeastaan paljoa eroa burkha päällä kulkemisesta.

Vierailija
10/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen elänyt koko ajan ihan normaalia elämää. Lapset käyneet isovanhempien luona jne.

Sama. Ei täällä ole yhtään todettuja tartuntoja.

Vierailija
11/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä kädet on pitänyt pestä vessareissujen jälkeen aina jo ennen koronaa.

Oletko kokeillut?

Vierailija
12/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva jos loman jälkeen voisi palata kuten ennen toimistolle ja tavata asiakkaita. Aamulla menisi paljoa miettimättä metroon ja joisi takeaway kahvin ja viikonloppuna teatteriin. Ankea ajatus että pitää vielä pitkään miettiä turvavälejä ja olla vuorotellen etätöissä

Vierailija
13/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivon myös! Tosin huolestuttaa, onko normaaliin elämään palaaminen mahdollista henkilökohtaisesti, kun itsellä korona on vaikuttanut tosi negatiivisesti tuolla mielen puolella. :(

Vierailija
14/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et palaa?  

Vierailija
15/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et palaa?  

Mummo on eristyksissä, kaupoissa ahdistaa yhä ja joka paikassa käsketään pesemään käsiä

Vierailija
16/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teit asiasta ihan itse ongelman itsellesi.

Hyvä, että joku tässä ketjussa edes tunnusti, että korona näyttää aiheuttavan "mielenterveysongelmia".

Vierailija
17/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei sun halut paljon paina. Eihän tätä ole kestänyt vielä puolta vuottakaan. Lyhyt aika.

Vierailija
18/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et palaa?  

Mummo on eristyksissä, kaupoissa ahdistaa yhä ja joka paikassa käsketään pesemään käsiä

Onko sulla jokin fobia käsienpesua kohtaan? Kysyn siksi, että mä pesin tosi usein käsiäni ihan jo ennen tätä pandemiaakin. Tosin mulla hikoilee kädet aika paljon kesäisin enkä tykkää nihkeästä ihosta. Ja aina olen pessyt käteni vessareissulla sekä ennen kuin alan laittamaan ruokaa. 

Miksi sua ahdistaa kaupoissa? Muut asiakkaat vai henkilökunta? Voisitko ryhtyä käyttämään kotiinkuljetuspalveluita? 

Miksi ja missä mummo on eristyksissä? Sairaaloissa on koko pandemian ajan pyritty järjestämään terminaalivaiheen potilaiden omaisille mahdollisuus tulla vierailuille. Hoivalaitoksissa on otettu käyttöön uusia keinoja, joilla omaiset voivat käydä katsomassa. Oletko ollut yhteydessä laitoksene, jossa mummosi nyt on?

Vierailija
19/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva jos loman jälkeen voisi palata kuten ennen toimistolle ja tavata asiakkaita. Aamulla menisi paljoa miettimättä metroon ja joisi takeaway kahvin ja viikonloppuna teatteriin. Ankea ajatus että pitää vielä pitkään miettiä turvavälejä ja olla vuorotellen etätöissä

Voihan sitä vaihtaa työpaikkaa, ihan tavalliseen tapaan ties kuinka monet kulkevat julkisilla töihin tapaamaan asiakkaita.

Vierailija
20/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lähes kaikki on jatkanut ihan normaalia elämää ja tekee niin myös jatkossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän