Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinillä suht säännöllisiä vatsaongelmia ja

Vierailija
25.07.2020 |

Reilusti alipainoinen BMI:n ollessa 17,3.
Ei suostu asiaa tutkimaan millään tavoin, esim.ravintoterapeutin kanssa saadakseen esimerkkiä ruokavaliosta jossa energiaa ja hyviä rasvoja tarpeeksi ja toteaa ehdotuksiin "en mene" ja " ei kiinnosta sinun kantasi asiaan".
Vatsaongelmat ilmenee äkillisenä kakkoshätänä ja vatsan jonkinlaisena löysyytenä ja ilmavaivoina.
Syö 2 lämmintä ateriaa päivässä+aamupalan, välillä välipalan ja/tai pientä iltapalaa.
Täysin neuvoton olo, en voi tehdä mitään, koska hra on täysi-ikäinen, voin vain olla huolestunut ja huolissani😟

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jatkunut? Voisi olla jonkinlainen imeytymishäiriö? Varmaan kyllä tutkimuksia vaatisi... ensin lääkärille, ja jos selittävää ei löydy niin sitten ravitsemusterapeutille. Onko vointi muuten ok? Jaksaminen? Mieliala? Onko itse siis tyytyväinen tilanteeseen/ ei pidä painoaan tai vatsantoimintaa ongelmana? Jos kerran kieltäytyy tutkimuksista? Onko kasvanut nopeasti ja paino jäänyt ”jälkeen” pituudesta? Eli siis syö riittävästi mutta silti paino on alhainen? Vai syökö liian vähän kuitenkin? Keliakia? Laktoosi intoleranssi?

Vierailija
2/2 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko jatkunut? Voisi olla jonkinlainen imeytymishäiriö? Varmaan kyllä tutkimuksia vaatisi... ensin lääkärille, ja jos selittävää ei löydy niin sitten ravitsemusterapeutille. Onko vointi muuten ok? Jaksaminen? Mieliala? Onko itse siis tyytyväinen tilanteeseen/ ei pidä painoaan tai vatsantoimintaa ongelmana? Jos kerran kieltäytyy tutkimuksista? Onko kasvanut nopeasti ja paino jäänyt ”jälkeen” pituudesta? Eli siis syö riittävästi mutta silti paino on alhainen? Vai syökö liian vähän kuitenkin? Keliakia? Laktoosi intoleranssi?

http://koti.netplaza.fi/~paula/2017/2401.htm

Annapa tuo linkki hänelle, ettei vaan ala itse lääkitsemään itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla