Onko Serena tosiaan likainen?
Muutenkaan tekisi edes mieli mennä, mutta tytär haluaisi vesipuistoon
Kommentit (22)
Itse sain Serenasta elämäni ainoan ruokamyrkytyksen. Ostin jonkun kinkkusämpylän kylmävitriinistä, joka ei ollut päällä! Muhinut siis koko päivän siinä lämpimässä.
Sen sai nauttia pölyisten muovikasvien katveessa, katsoen roskia joita muut asiakkaat olivat heitelleet lattialle. Naisten suihkussa pyöri lattialla käytetty pikkuhousunsuoja. Piha oli vetistä mutavelliä.
ei koskaan enää serenaan.
Ei enää koskaan sinne vapaaehtoisesti
Se on mun mielestä ihan mahtava paikka, kannattaa käydä!
Sisätilat jossa melko lämmintä vettä turkkilaiset höyrysaunat ja perussaunat löytyy.
sisällä iso uima-allas jonne mm. 5 vesiliukumäkeä
ja poreallas, hyppyrimäki ja leikkimaailma (joka samantapainen kuin hoplop tai huimala)
ulkona on mm. grazy race, rengasmäki, half pipe, vapaapudotus, lastenmaa ulkona, syöksyliukumäki, tiikerimäki ja iso pääallas. Serenaan on myös majoittumis mahdollisuus mökkeihin tai hotelliin. Hotellista sen verran että siellä on tosi luxus huoneet ja hyvää ruokaa,
Luulin, että ketjussa olisi puhe siitä tennispelaajasta... :- (
Kävin noin 20 vuotta sitten. Ei tietoa nykytilasta. Silloin se oli kiva.
Ei ole likainen. Vähän kälyisiä ovat pukuhuoneiden kaapit, mutta nekin kyllä ihan toimivia.
Kivat, monipuoliset liukumäet.
Mulle jäi mieleen vain ampparit kun käytiin joskus elokuussa. Yksi pistikin, perhana!
Jotenkin ankea paikka.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:07"]
Luulin, että ketjussa olisi puhe siitä tennispelaajasta... :- (
[/quote]
Mä myös! :) Ihmettelin, että onko se jotekin likaisen näköisenä pelannut jossain tms.
No, kelaa, se on täynnä venäläisiä.
60 % asiakkaista venäläisiä. Tee siitä johtopäätöksesi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:48"]
[/quote]
Niin, jos omistus on venäläisillä... mitä muutakaan voi olettaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:48"]
[/quote]
Niin, jos omistus on venäläisillä... mitä muutakaan voi olettaa.
[/quote]
Espanjalaiset sen omistaa. Venäläisiä se paikka kyllä on valitettavasti täynnä siitä huolimatta. Kiva siellä vielä 90-luvulla oli käydä, kun asiakaskunta oli enemmän kotimaista.
Serena kusettaa nuoria työntekijöitä. Ei edes lakisääteisiä taukoja. Yhdeksän tunnin työpäivät. Ja espanjalaisten pomojen haukut päälle. On rankkaa katsoa sivusta.
Ei koskenutkaan sitä tennispelaajaa..?
Ei ollut Serenassa likaista, yhdelläkään käynnillä. Tosin aivan ensimmäisiin verrattuna venäläisiä ei ollut oikeastaan yhtään??
Serena on MONIKULTTUURINEN! Ap:n otsikko on rasistinen!
On.