Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanouduin vakityöstäni, nyt on helpottunut olo

Vierailija
19.06.2013 |

Harmi vaan, kun sinnittelin aivan liian pitkään. Olisi jo aiemmin pitänyt rohjeta tehdä tämä päätös.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nyt elät? Onhan jo toinen työpaikka tiedossa. Ethän työttömäksi heittäydy.

Vierailija
2/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein saman keväällä. En ole katunut, enkä kadu! Joskus ei vain ole muuta vaihtoehtoa - eikä paremmin voisi olla kuin nyt minulla on. Ei ollut työpaikkaa odottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies suunnittelee samaa... Itse en varmaan uskaltaisi, ellei miehelläni olisi riittävän hyvä palkka elättämään koko perhettä.

Vierailija
4/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän hetken aikaa säästöillä. Kunhan hetken vedän henkeä, niin alan katsella uusia töitä. Nähtävästi keikkahommia, sillä en hetkeen halua vakituista työtä vastuutehtävineen.

ap

Vierailija
5/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla tänään allekirjoitti muutama ihminen irtisanoutumispaketin. Saavat 24 kuukauden palkan korvaukseksi, mutta kaikki olivat aivan surkeina. Läheltä liippasi...

Vierailija
6/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein samoin muutama vuosi sitten, ja se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä. Opiskelen nyt toista korkeakoulututkintoa ja aivan uutta alaa, josta olen suorastaan innoissani.

t. äiti 40 v.

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 17:50"]

Minä tein saman keväällä. En ole katunut, enkä kadu! Joskus ei vain ole muuta vaihtoehtoa - eikä paremmin voisi olla kuin nyt minulla on. Ei ollut työpaikkaa odottamassa.

[/quote]

Vierailija
7/7 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ainakin Nokialta on lähtenyt ihan miellään "paketin" kanssa. Eivät toki kaikki, mutta joillekin meistä mahdollisuus lähteä vuodenkin palkan kanssa oli todellinen onnenpotku. Itse olen yksi heistä.

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:47"]

Mun työpaikalla tänään allekirjoitti muutama ihminen irtisanoutumispaketin. Saavat 24 kuukauden palkan korvaukseksi, mutta kaikki olivat aivan surkeina. Läheltä liippasi...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän