Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitämitä?!

Vierailija
19.06.2013 |

Olen kirjoitellut facebookissa tutustumani miehen kanssa. Olemme soitelleet ja kirjoitelleet paljon ja meillä synkkaa. Tutustuimme yhteisten puolituttujen kautta, kun mies otti ensin minuun yhteyttä.

Minä en pidä kovin järkevänä tällaista pelkkää soitteluun/tekstailuun/facebookkailuun perustuvaa sutinaa, vaan haluaisin mahd. pian nähdä miehen tietääkseni onko tässä mahdollisuuksia johonkin.

Mies on erittäin selvästi osoittanut kiinnostusta minuun. Ja hän on se aktiivinen osapuoli joka mulle viestiä jatkuvasti laittaaa/ soittaa.

Ehdotin tapaamista. Sanoin että mulla olisi vapaailta, nähdäänkö?

Mies ei kommentoinut tuohon juuta eikä jaata, ei kieltänyt tai myöntänyt, totesi vaan että "iik :) " ja sitten että "pelottaa :) " Sitten alkoi puhella muita juttuja. Mainittakoon että mies on ehdottanut juhannuksekseksi tapaamista, mutta mulla oli silloin jo muita suunnitelmia.

Mulla mene fiilis koko jutusta. Mikä tossa miehen käytöksessä voi olla takana??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu tai saatana ruma.

Vierailija
2/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:33"]

Mies on varattu tai saatana ruma.

[/quote]

Ruma, tuskin koska oon nähnyt hänestä kuvia. Varattu, epäilen koska on eronnut ja olemme jutelleet erosta jonkun verran.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:31"]

Olen kirjoitellut facebookissa tutustumani miehen kanssa. Olemme soitelleet ja kirjoitelleet paljon ja meillä synkkaa. Tutustuimme yhteisten puolituttujen kautta, kun mies otti ensin minuun yhteyttä.

Minä en pidä kovin järkevänä tällaista pelkkää soitteluun/tekstailuun/facebookkailuun perustuvaa sutinaa, vaan haluaisin mahd. pian nähdä miehen tietääkseni onko tässä mahdollisuuksia johonkin.

Mies on erittäin selvästi osoittanut kiinnostusta minuun. Ja hän on se aktiivinen osapuoli joka mulle viestiä jatkuvasti laittaaa/ soittaa.

Ehdotin tapaamista. Sanoin että mulla olisi vapaailta, nähdäänkö?

Mies ei kommentoinut tuohon juuta eikä jaata, ei kieltänyt tai myöntänyt, totesi vaan että "iik :) " ja sitten että "pelottaa :) " Sitten alkoi puhella muita juttuja. Mainittakoon että mies on ehdottanut juhannuksekseksi tapaamista, mutta mulla oli silloin jo muita suunnitelmia.

Mulla mene fiilis koko jutusta. Mikä tossa miehen käytöksessä voi olla takana??

[/quote]

Jaa. Ehkei se o sitte tosissaan sun kanssa kuitenkaa. Oot sille kivaa pientä nettiviihdettä.

Vierailija
4/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ujo ja/tai epävarma itsestään

Vierailija
5/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies toteaa "iik :-)" ja "pelottaa" niin hän vaikuttaa lapselliselta nynnyltä. Tapaaminen pelottaa? No, ehkä parempi antaa hänen larpata peräkammarissa virtuaalikavereidensa kanssa.

Vierailija
6/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu tai neitsyt

Vierailija
7/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on outoja tapoja petipuuhissa. kannattaa lukea ensin se av-ketju "mitä outoa miehesi on tehnyt petipuuhissa". sitten linkitä ketju tälle miehelle ja kysy mitä näistä hän harrastaa.

Vierailija
8/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:42"]

Kun mies toteaa "iik :-)" ja "pelottaa" niin hän vaikuttaa lapselliselta nynnyltä. Tapaaminen pelottaa? No, ehkä parempi antaa hänen larpata peräkammarissa virtuaalikavereidensa kanssa.

[/quote]

Joo tätä meinasinkin :D Lapselliselta ei vaikuta, vaan itseasaissa tosi fiksulta ja mm. poliittisesti kantaaottavalta. Olen varma että ulkonäössä on jotain miksi tuo heppu spennaa, hän ei ole nimittäin mikään superadonis tai komistus, vaan tavallisen näköinen tyyppi. Ja mä taas olen omahyväisesti sanottuna taas ehkä keskivertoa paremman näköinen nainen. No, oli miten oli, enää en treffeille pyytele. Istukoon koneensa ääressä kotona.

ap

Vierailija
9/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not so into you, Darling.

Vierailija
10/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... pööö. Ihme vastauksia täällä 

Miestä jännittää ja ujostuttaa (niinkuin varmaan suakin?) ja yrittää olla hauska. Mä oon aikoinaan tavannut mieheni netissä ja sit kun vihdoin ankaran viestittely ja soittelujakson jälkeen tavattiin niin kyllä IIIK pelotti  :)))

Oottekste soitelleet? Ehkä kannattais?

Vierailija
11/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 15:47"]

Öh... pööö. Ihme vastauksia täällä 

Miestä jännittää ja ujostuttaa (niinkuin varmaan suakin?) ja yrittää olla hauska. Mä oon aikoinaan tavannut mieheni netissä ja sit kun vihdoin ankaran viestittely ja soittelujakson jälkeen tavattiin niin kyllä IIIK pelotti  :)))

Oottekste soitelleet? Ehkä kannattais?

[/quote]

Ollaan soiteltu, joka päivä :) Eilenkin pari tuntia puhelimessa! Uskon että jännittää, mutta MIKSI.. Mua ei jännitä, tällähän se selviäis onko rahkeita syvempään juttuun. Multa vaan menee välittömästi kiinnostus jos mies alkaa empiä. Päätin etten aio tänään enää viestitellä, olla fb:ssä onlinessa tai muutakaan. Mies tietää etten pysty nyt pitkään aikaan näkemään häntä, ja mä taas en jaksa paria viikkoa odotella että treffattais. Tai en jaksa kirjotella, ilman että olen tavannut tyypin.

ap

Vierailija
12/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin myös ujoutta/epävarmuutta. Kannattaa kysyä suoraan ja huomauttaa, että et ole lähdössä häntä tuomitsemaan, vaan haluat vain tutustua. Olen joskus deittaillut erästä miestä, joka oli äärimmäisen mukava ja komea, mutta haave suhteesta kaatui pitkälti siihen, ettei hän uskaltanut lähestyä minua kuin pienessä hiprakassa. Jos siis ihmisiä saa ulkonäöllisesti pisteyttää, oli hän mielestäni aivan eri kastissa kanssani ja varmasti monen naisen unelma.  Aivan turhaan edelleen yksin sekin mies. :/

Vierailija
13/13 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Ehkä mies on enemmän tosissaan kuin sinä? Eikö sua oikeesti jännitä???

Mä olin silloin kun menin eka kertaa tapaamaan nykyistä miestäni niin ihan paniikissa:

apua jos se ei tykkää musta!!

apua onkohan meillä mitään kemiaa irl??

mitä jos se onkin iha ruma (en siis ollut edes kuvaa nähnyt ennen tapaamista)???

Jännitti suunnilleen enemmän kun ikinä - olin niin rakastunut  <3

t. 11