Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sais nuo nörtit potkittua jonnekin...

Vierailija
19.06.2013 |

..siis on mullakin ongelmat, tiedetään, joten vastasin jo sen mitä joku ehkä aikoi, voitte toistaa jos haluatte. Mutta meillä on ns. kiltit pojat. Parin kympin molemmin puolin, pieni ikäero. Mutta nämä viihtyy juhannuksen kotona! Nytkin sanoivat, että voivat tulla mummolaan. Eikös tuon ikäisten kuuluisi mennä jonnekin festareille (katselemaan tyttöjä)?  Noita ei tunnu yhtään kiinnostavan. Enkä toki paheksuisi, jos eivät olisikaan tytöistä kiinnostuneista, mutta kun eivät ole niitäkään poikia, eli kiinnostuneita yleensä seurustelusta tai juhlimisesta tms. Eihän tämä ole normaalia, mitä on mennyt kasvatuksessa pieleen? 

PS. opiskelijoita, toinen aloittaa syksyllä muualla ja toinen on jo, eli ei peräkammarin poikia. 

Hiukan tämä viesti voi olla provosoiva, mutta totuus kuitenkin. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ajattelisit mitä asiasta, niin älä nyt vaan tee sitä virhettä, että sanot sen heille! Vaikea kuvitella ikävämpää juttua kuin se, että oma äiti haukkuu elämättömäksi nörtiksi...

Vierailija
2/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Lapsesi ovat vaan rauhallisia introverttejä, joita ei kkiinnosta isot ihmismäärät ja hälinä. Sellaisia on paljon, arviolta jopa kolmasosa ihmisistä. Ja yleensä menestyvät elämässään oikein hyvin ja suurin osa pariutuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut erityisemmin innostunut etsimään itselleni miesseuraa vielä kotona asuessani vaan vasta opiskelemaan mentyäni poissa äidin helmoista. Ja intorvertti olen.

Yhäkin viihdyn kotona paremmin kuin ihmisjoukoissa vaikka minun pitäisi periaatteessa olla etsimässä itselleni jälleen miesseuraa, toisella kierroksella kun olen avioeron jälkeen. Saa nähdä, miten käy. Tiedän tasan tarkkaan, ettei kukaan tule kotoa hakemaan. :D

Vierailija
4/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästitkö heitä nuorempina menemään ja juhlimaan? Silloin kun on teininä ja nuorena aikuisena juhlien ulkopuolella, ei niihin porukoihin kovin helposti pääse. Jos heitä itseään ei kiinnosta, anna olla.

Vierailija
5/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 16:58"]

Päästitkö heitä nuorempina menemään ja juhlimaan? Silloin kun on teininä ja nuorena aikuisena juhlien ulkopuolella, ei niihin porukoihin kovin helposti pääse. Jos heitä itseään ei kiinnosta, anna olla.

[/quote]

Eivät halunneet, eikä kaveripiirikään ole ollut sellaista juhlijatyyppiä. Nyt vaan vanhoista kavereista jotkut on jotenkin jääneet, kun paikkakunnat vaihtuu. Mutta tuolla yhdellä naapurin kaverilla ja nörttiteinillä on näköjään tyttöystävä. 

Vierailija
6/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole niitä feministien unelmamiehiä? Ei voi ainakaan syyttää seksismistä noita poikia kun eivät edes halua mennä festareille katselemaan tyttöjä.

Vierailija
7/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, anna poikien olla ja iloitse siitä, että et ole joutunut heitä teineinä hakemaan poliisiasemalta tai pelkäämään, että talvella sammuvat jonnekin hankeen. Ihmiset ovat eri tavalla sosiaalisia. Tulevat kuitenkin mummolaan, eivätkä roiku 24/7 pelaamassa jotakin nettipelejäkään. Ihan positiivisilta miehenaluilta nuo minusta kuulostavat. 

Vierailija
8/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nörttityttönä voin sanoa että niillä saattaa olla juttua vastaavien nörttien kanssa internetissä, eivätkä siksi halua liikkua siitä koneeltaan mihinkään. Koska varsinaista suhdetta ei oikeastaan ole niin eivät halua selitellä vanhemmilleen että on nettisäätö.

Ainakin itellä näitä ollut joskus muutama vuosi sitten. Introvertti olen, mutta vetävä sellainen ;)

Vierailija
9/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 18:39"]

Eikös nuo ole niitä feministien unelmamiehiä? Ei voi ainakaan syyttää seksismistä noita poikia kun eivät edes halua mennä festareille katselemaan tyttöjä.

[/quote]

et edes taida tajuta mitä sana seksismi tarkoittaa :D se ei tarkoita että olisi seksistä kiinnostunut....

Vierailija
10/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Tähän aloitukseen on pointtinsa: "Ei sun lapset kyllä ihan normaaleja ole, jos vielä teidän mukana mummolaan tulevat", sanoi sukuun kuuluva henkilö, joka tosiaan on niitä suunnilleen saman ikäisiä (poikien serkku)tyttöjään hakenut joskus selviämisasemalta...

Vierailija
11/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 18:39"]

[/quote]

et edes taida tajuta mitä sana seksismi tarkoittaa :D se ei tarkoita että olisi seksistä kiinnostunut....

[/quote]

Ja mistäs sen tietää, vaikka katsoisivat netistä vaikka minkälaista seksististä materiaalia. Ei siis millään pahalla. Olen itsekin introvertti enkä teininä tai parikymppisenäkään halunnut käydä missään bilettämässä. Aiheutin varmaan paljon huolta vanhemmilleni. Nykyään olen kuitenkin naimisissa introverttimiehen kanssa, ja hänen musiikkiharrastuksensa myötä olen lopulta päätynyt sinne festareillekin. Tuskin kasvatuksessa on mennyt mikään pieleen, sillä minunkin sisarukseni ovat paljon villimpiä ja menevämpiä. Uskon, että tarve viettää aikaa muiden ihmisten kanssa on pitkälti sisäsyntyinen temperamenttipiirre. Anna poikiesi olla sellaisia kuin ovat. Introvertti voi olla ihan onnellinen, vaikkei eläkään sillä tavalla, mikä yleensä ajatellaan oikeanlaiseksi nuoren elämäksi.

Vierailija
12/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, pojat menestyvät elämässä aivan varmasti. Miksi pitäisi samaan nuorisomuottiin kaikki ahtaa? 

Vierailija
13/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää taida potkimalla onnistua. Olisit tarttunut asiaan viisi vuotta sitten, niin olisit voinut hieman vaikuttaa heidän tapoihinsa. Nyt se on jo myöhäistä.

Vierailija
14/14 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain todellisuus tästä päivästä. Tytöt bilettävät keskenään isoissa porukoissa ja pojat vain pelaavat. Minun käsitykseni mukaan enemmän kuin tavallista. Kummallahan on helpompaa tyttöjen vai poikien äideillä?? Jatkuvasti poikien äidit on päivitelleet minulle samaa mitä aloittaja ja sitten taas meitä tyttöjen äitejä riittää vaikka kuinka paljon jotka kiroavat jatkuvasti bilettäviä tyttäriään. Yhteistä näillle on varmaan mahdotonta löytää kun ovat niin erilaisia.