Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä fyysisessä yksilöajissa alkaisin kilpailla veteraanisarjoissa?

Vierailija
24.07.2020 |

Tarvitsen treenille tavoitteen. Laihtua ei tarvitse, vaan pysyä nykypainossa ja kunto pitää hyvänä. Minulla ei ole erikoisempaa urheilutaustaa, mutta peruskunto on ikäisekseni (51) tutkikusti hyvä. Lapsena ala-asteikäisenä kävin pari vuotta juoksukilpailuja, paras menestys jossain piirikisoissa välieriin. Kankea olen, joten kamppailulajit ei ole mun juttu eikä mikään taitoluistelu tai voimistelu. Minulla ei ole menestyspaineita, tavoite on että en olisi joka kisassa ihan viimeinen, se riittää. Suositelkaa lajia näillä spekseillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soudussa vaikka. Siitä tulee kaunis kroppakin.

Vierailija
2/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa jousiammuntaa, muta se ei ehkä ole sinulle tarpeeksi fyysistä. 

Miten olisi miekkailu tai melonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto? Vaatii hyvää fyysistä kuntoa ja kestävyyttä, kuormittaa kroppaa tasaisesti, ei pelkoa pysyvistä rasitusvammoista.

Vierailija
4/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiväshyppy! Kaunis laji!

5/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortopedi ei suosittele mitään kilpaurheilua enää 50- vuotiaille. Tee omaksi iloksesi, älä suorituksia saadaksesi. Sekin on taito suorituskeskeisessä yhteiskunnassa :)

Vierailija
6/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisurheilu oon hyvä kun nuoorena harrastaneet on rikkoneet paikkansa niin voi normisuorituksella olla lähellä olympiavoittajia :)

Vierailija
7/7 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan veteraaneilla omat kisatkin. Pidä vaan huolta itsestäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän