Saako useimmat miehet orgasmin kalullaan...
Kun kirjoitin johonkin ketjuun, että useimmat naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä (joka siis totta..) , sai se raivon ylle.. joten saakos tämä yhtä lailla. Mikä on erona? Kun ei minulle avaudu :D
Kommentit (9)
Ilmeisesti tosi harvinaista!! :D :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä
'
Niin siis ihan simpplei kysymys, kun minua pyydettiin kysymään erikseen tämmöinen
asia. Eli saattekkos mihet ihan kalulla sen orgasmin. Tämä kai typerintä mitä eläissäni kysynyt, mutt toisessa ketjussa joku käski tai pyyti tätä erikseen. Olen ollu onnellisesti naimisissa, ja kyllä noita miehiä ennenkin oli..joten typerää kaippa tiedän -mistä miehet nautinnon saavat! :D
'Mutta kun se nyt sitten pitää oikein kysyä niin siinä se kysymys sitten on.
Naiset saavat klitoriksestaan ...se kai sentään jo jokaiselle selvää. noin suurin piirtein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä
'
Niin siis ihan simpplei kysymys, kun minua pyydettiin kysymään erikseen tämmöinen
asia. Eli saattekkos mihet ihan kalulla sen orgasmin. Tämä kai typerintä mitä eläissäni kysynyt, mutt toisessa ketjussa joku käski tai pyyti tätä erikseen. Olen ollu onnellisesti naimisissa, ja kyllä noita miehiä ennenkin oli..joten typerää kaippa tiedän -mistä miehet nautinnon saavat! :D
Naiset saavat klitoriksestaan ...se kai sentään jo jokaiselle selvää. noin suurin piirtein!
Ihanko oikeasti pyydettiin kysymään juuri tätä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä
'
Vaikka naiset saavat klitoriksella orgasmin niin sen voi nimenomaan myös saada yhdynnässä. Klitoris ei ole vain se pieni nyppylä.
Olisiko tämä liian groteski ajatus...
Olen yrittänyt miettiä tätä ikuisuusongelmaa ja tullut siihen lopputulokseen, että klitoris on kuin mini terska ja kalun varsi on halkaistuna molempien häpyhuulien taakse.
Voisi siis todeta, että ei mieskään saisi orgasmia jos pelkkää terskaa hierottaisiin (ottaen huomioon koon ja täten siihen kohdistuvan voiman ero esim suuseksissä) ja jos taas siihen ei ollenkaan koskettaisi niin ei siinäkään helppoa olisi tulla.
Kyllä mies saa monellakin tapaa orgasmin. Silloin mulkusta lentää spermaa.
Kiitos tiedosta!! Tuota en ois arvannut mitenkään, vaikka jo 2 lastakin tehty...
Onhan tämä ääliötä.. mutta kun joku käski kysyä ihan.