Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti (ja isä) sekaantuu koko ajan elämäämme...

Vierailija
18.06.2013 |

Vanhempani asuvat kauempana, ja kun tulevat käymään, viipyvät yleensä muutaman päivän. On heistä toki apua, sitä en kiellä, mutta olen niin kyllästynyt elämäämme puuttumiseen...Kysymättä tekevät meillä vaikka mitä, esim. katkovat pihani puita, laittavat jotain ikivanhoja hyllyjä seinille, päättävät yhtäkkiä, että lasten rakentaman majan risut voi heittää kaatopaikalle, äiti uudelleenjärjestää keittiömme jne. En kestä!!! Ja vaikka olen sanonut noin tsiljoona kertaa asiasta, ei vaan mene perille. Enkä ole
todellakaan edes mikään parikymppinen enää. Ihan lapsiakin on.

Viimeisin tapaus oli se, että äitini oli tullut siihen tulokseen, että minun ja miesystäväni kannattaisi perua yhteinen lomareissumme (vuokramökki juhannuksen aikoihin) ja vuokrata mökki jollekin toiselle, kun kuulemma halukkaita riittää ("kannattaako teidän nyt lähteä niin kauas ajelemaan, rahaakin menee", jne.jne.jne. ties mitä syitä...) ilmeisesti tämä ajatus tuli siitä, kun vanhemmat eivät pidä miesystävästäni (kuulemma ei keskustele heidän kanssaan tarpeeksi...!!) ja ajattelevat, että tällaiset jutut erottaisivat meidät (äitini ei koskaan ole muutenkaan ollut tyytyväinen miesystäviini tai siskoni miesystäviin, voi huoh...).

Onko muilla tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi tuollaisen asian takia välejä poikki.

Harmittaa voisi, mutta ei noin heppoisin perustein mielestäni jätetä ketään. Kyllähän sen ymmärtää että lastaan haluaa auttaa.

Meillä välein pito lähinnä tapahtuu puhelimitse nykyään. Vähemmän tavataan, matkustaminen raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä