Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nyt THL on sitä mieltä, että koronarokote saadaan jo tänä vuonna eikä 1-2 vuoden päästä. Eikö ne koskaan arvaa mitään oikein?

Vierailija
24.07.2020 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Varhila saa olla virassa? Täysin epäpätevä ihminen.

Varhila on STM:n ei THL:n palkkalistoilla. Muuten olen kyllä kanssasi samaa mieltä, epäpätevä hallinto tms tieteilijä joka on vakuutuskirjan myötä tuossa tehtävässä.

Vierailija
22/23 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen ensimmäisenä tarjoutumassa testiryhmään. Olen ennenkin ollut koekaniinina. Rohkeat elävät ja muut vikisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olen ensimmäisenä tarjoutumassa testiryhmään. Olen ennenkin ollut koekaniinina. Rohkeat elävät ja muut vikisee.

Niinhän sä luulet. Tai sitten olet kuin ne apinat (mutta sillä erotuksella että luulet olevasi suojassa).

Tai rokote tekeekin pahemman taudin. Rsvrokotteen kanssa kävi niin että ne jotka oli saaneet rokotteen, sairastuivat pahemmin kuin ne jotka eivät olleet saaneet rokotetta. Tämän takia meillä EI ole RSVrokotetta. Denguerokotteen saaneille kävi niin että ne jotka eivät olleet sairastaneet lainkaan dengueta ennen rokotusta sairastuivat pahasti kun heitä puri hyttynen jolla oli dengue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi