Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava valittaa lapsuudestaan, sillä ei ole sitä mitä mulla on

Vierailija
24.07.2020 |

Ihan normilapsuus, kuulemma vanhemmat joskus riidelleet.
Kenen vanhemmat ei olis riidelleet?
Mulla oli ääretöntä väkivaltaa josta ei voi edes puhua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta.

Vierailija
2/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuta ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muuta ole?

On. Miksi et voi puhua? Aloita pienistä.. opit tietämään ettei ole sinun häpeäsi. Noh on mullakin asioita, joita en voisi kertoa ihan helposti.

Vierailija
4/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muuta ole?

On. Miksi et voi puhua? Aloita pienistä.. opit tietämään ettei ole sinun häpeäsi. Noh on mullakin asioita, joita en voisi kertoa ihan helposti.

Olen puhunut jonkun verran mutta tarkoitin ettei palstalla voi kertoa.

Tuntuu järkyttävältä että mun edessä valittaa kun tietää mitä mulla on.

Vierailija
5/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmisten kurjaa lapsuutta ei voi oikein laittaa mitenkään järjestykseen "kenellä oli vaikeinta". Jokainen kokee tilanteet erilailla - joku voi kokea vanhempien riitelyn todella ahdistavana, kun toinen reagoi lievemmin. 

Olen todella pahoillani puolestasi, mikäli olet kokenut väkivaltaa lapsuudessasi ja jos et ole vielä toipunut, niin toivottavasti kuitenkin ajan kanssa helpottaa. Tuttavasi voi kokea aivan samalla lailla vanhempiensa riitelystä.

Meitä on niin erilaisia ihmisiä ja perheitä, että toisen normaali on toisen epänormaali.

Vierailija
6/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää että äärimmäinen väkivalta on hiukan eri asia kuin vanhempien kina ja väkivalta kohdistunut lapseen vuosikausien ajan.

Vierailija
7/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tukena, se mitä ystävälle on tapahtunut, on hänen elämässään merkityksellistä. Voi myös olla että taustalla on jotain paljon pahempaa ja hän etsii rohkeutta kertoa tästä. Itse olen huomannut, että monella läheisellä on ollut melkoisen huono-osainen lapsuus, vaikka "kulissit ovat olleet kunnossa"....

8/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat on rasittavia.

Mulla oli aikanaan työtoveri, joka valitti opiskeluaikana olleensa niin köyhä, että joutui pitämään silmäpakoisia sukkahousuja pitkien housujen alla. Kerro nyt sitten tällaiselle ressukalle, että itse olet nähnyt nälkää ja joutunut käyttämään kirjastosta pöllittyä WC-paperia kuukautissuojana.

Vierailija
9/9 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin valittaisi nuhasta ihmiselle jolla on esim. haimasyöpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä