Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisarkateus aikuisiällä

Vierailija
17.06.2013 |

Voitteko kertoa kokemuksianne?

Siskoni vikittelee entistä poikaystävääni, enkä usko sen johtuvan siitä, että hän olisi tuohon mieheen erityisen ihastunut. Eksäni on vapaa (minä olen myös), mutta ei vaikuta olevan kiinnostunut siskostani, vaikka kaipaakin parisuhdetta. En oikein jaksa ymmärtää, miten siskoni saa kicksejä jostain omassa päässään tapahtuvasta kisailusta...!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi teistä on se kateellinen sisarelleen?

Vierailija
2/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ap olettaa, että siskoni on jostain vanhasta asiasta kateellinen minulle. en toki voi puuttua hänen parisuhteisiinsa ja ihastumisiinsa. eksäni on kyllä tasan tarkkaan eksäni.

luulen kuitenkin, että siskolleni tekisi ihan hyvää etsiä joku ihan oma mies, jonka kanssa minä en siis ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: Kertokaa ihmeessä kaikenlaisia kokemuksianne. Omani oli vaan yksi.

Vierailija
4/4 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siskoni on aina ollut myös vähän kateellinen tai jotain. Arvostelee tekemisiäni kovin kärkkäästi ja saatta olla joskus suoranaisen epäkohtelias. Hassua, koska toinen sisareni ei ole koskaan ollut tällainen.

Tuntuu myös nauttivan epäonnistumisistani. Jos saan jotakin kivaa tai saavutan jotakin, on hän ei koskaan iloitse tai kannusta. Jos taas epäonnistun jossakin on heti jotenkin tyytyväisenä antamassa neuvoja.