Ulkonäkösi?
Eli kysymys on: millainen ulkonäkö sinulla on, eli katsotaan mille tulee eniten ääniä.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Tumman vaaleat vähän kultaan taittavat hiukset ja sinivihreät silmät. Vastasin vaaleat hiukset ja vihreät silmät.
Näin voitte siis tehdä. Jos teillä on tuollaiset hiukset, vastatkaa ”vaaleat hiukset ja X silmät”
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänkö tässä nyt luonnollista hiusväriä vai sitä mitä on tällä hetkellä, .
Sitä mikä on tällä hetkellä
Ap
Siniset silmät ja punaiset hiukset.
Miten täällä on noin paljon vihreäsilmäisiä? Luulin että se on vähän harvinaisempi väri.
Lasketaanko tavalliset maantien väriset hiukset vaaleiksi vai ruskeiksi? Entä semmoiset harmahtavat sekasotkusilmät? Minkä väriset ne semmoiset edes on? Tämmöinen stereotyyppinen suomalainen "tylsä" väritys siis. Olen just sellainen.
En oikein osaa vastata.
Violetit hiukset ja vaaleanruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tavalliset maantien väriset hiukset vaaleiksi vai ruskeiksi? Entä semmoiset harmahtavat sekasotkusilmät? Minkä väriset ne semmoiset edes on? Tämmöinen stereotyyppinen suomalainen "tylsä" väritys siis. Olen just sellainen.
En oikein osaa vastata.
Vastaa vaikka vaaleat, koska maantienvärinen ei ole mitkään ruskeatkaan. Ja sekasotkusilmät voit laittaa vaikka ruskeaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Violetit hiukset ja vaaleanruskeat silmät.
Minulla muuten sama, paitsi siniset silmät.
Ruskea pitänee sisällään paitsi vaaleanruskean, harmaanruskean ja punaruskean, myös tummanruskean sekä mustanruskean. Vastaus gallupiin voi siis olla sama vaikka väritys olisi aivan eri. Sillä kai ei ole tässä sitten merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea pitänee sisällään paitsi vaaleanruskean, harmaanruskean ja punaruskean, myös tummanruskean sekä mustanruskean. Vastaus gallupiin voi siis olla sama vaikka väritys olisi aivan eri. Sillä kai ei ole tässä sitten merkitystä.
Voit vastata myös ” Jonkun muun väriset hiukset+mitkä silmät?”
Ap
Vaaleansiniset silmät ja minkähän väriset nämä hiukset on…no ehkä maantien väriset:-)
Siniset hiukset ja ruskeat silmät.
Ja olen värjännyt XD
Vadelmanpunaiset hiukset ja siniset silmät. Värjäsin kun olin 37, eli vuosi sitten.
Vaaleanvihreät silmät ja punertavan ruskeat hiukset.
Vastasin ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
Ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Vastasin noin.
Punaruskeat hiukset ja siniharmaat silmät.
Keltaiset hiukset ja ruskeat silmät.
#banaanixd
Kysytäänkö tässä nyt luonnollista hiusväriä vai sitä mitä on tällä hetkellä, .