Oletko lähdössä mökille vaikka sataa vettä?
Kommentit (14)
En, olin viime pe-ti mökillä kun oli vielä hellekelit
Toki. Ihana istua takan ääressä kirjaa lukien kun ulkona sataa vettä :)
En ole lähdössä mökille, eikä täällä sada vettä. Oikein mukava sää, ei hellettä, mutta ei vettäkään.
Jos olisi mökki, lähtisin ilomielin.
65 vuoden aikana olen oppinut että kesä kastelemansa kuivaa.
Eihän se saunomista estä tai uimista. Kiva kuunnella sateen ropinas katossa.
Viime viikonloppuna olin tuttavien mökillä. Tänän illemmalla olisi tarkoitus lähteä uudestaan. Esim. saunoa meinasimme, ja myös grillata jotain. Mökin etupihalla on sen verran paljon puita, että sateellakin pystyy hyvin grillaamaan.
Takapihallakin on vesimittari, tuttavan mukaan on aina mielenkiintoista katsoa, kuinka plajon siihen tulee sateen jälkeen vettä. Yleensä kuulemma aika vähän loppujen lopuksi.
Olisin, jos en olisi siellä jo.
Zincc
Siis todellisuudessa. Sade ei ole estänyt minua menemästä koskaan edes kalaan (yön yli), sienestämään tai mihinkään muualle mistä siitä on oikeasti haittaakin.
Pieni vastoinkäyminen vain ..
Katettu terassi, palju, grilli, ja ysäri soi. Yöllä siiten baariin. Samalla tavalla se sade haitaa vaikkei mökille menisikään?
Olispa mökki. Siellä sateen katseleminen olis mukavampaa kuin kaupunkikaksiossa.
En. Ei ole omaa mökkiä, vanhemmillanikaan ei ole. Appivanhemmilla taas on mökki, mutta he haluavat olla siellä rauhassa. Viimeisten viiden vuoden aikana olen käynyt siellä kolme kertaa päiväkahvilla.
Kyllä. Mökillä ei sade haittaa vaan kaikki ilmat on kivoja. Metsään ja merelle pääsee hyvissä sadekamppeissa, katoksen alla voi grillailla ja saunomista ja uintiakaan ei sade haittaa. Takkatulen äärestä on ihana katella luonnonvoimia.
Sen sijaan kaupungissa ei sadesäällä voi puuhailla mitään kesätekemistä. Museoihin ja ravintoloihin voi mennä talvellakin.
Olen: luonnonrauhaa, grillikota, järvi, soutelua, hiljaisuutta, irtaantumista arkimaisemista :)