Tuttu aikoo antaa vauvalleen nimeksi Jouko, ei vaan yhtään sovi
Kommentit (28)
Juuri olin tulossa sanomaan, että se on 50-vuotiaan miehen nimi.
Ihana lappilainen nimi.
Eikä kenties ole joka pojalla.
Mitä helvettiä joku 50 v. Jouko insinööri tähän kuuluu?
Ajatteletko aina jotain muuta ihmistä, kun jonkun nimi tulee jossain esiin?
Jos nyt joku antaa pojalleen nimeksi vaikkapa Mika, niin en minä ainakaan ajattele mitää Mika Waltaria.
Anna kun arvaan, oma lapsesi on nimeltään Wanecca-Jennica?
Jouko on hieno nimi. Pikkusiskolle nimeksi Toini.
niin, se vauvahan on ikuisesti pikkulapsi, eihän se koskaan kasva aikuiseksi Joukoksi
Onpa tyhmä avaus ja tyhmät kommentit.
Nykyisin annetaan pojille usein nimi Väinö, mutta ei mullakaan tule koskaan mieleen Väinö Linna tai että jotenkin yhdistäisin Väino Linnan nimen, tuohon lapsen nimeen.
Väinö Linnan muistan vanhana miehenä, mutta ei se siihen lapsen nimeen vaikuttaa?
Voi herranjumala, anna tuttusi antaa lapselleen minka nimen haluaa. Eiko ole hyva ettei joka paivakotiryhma ole taynna naita Luca/Leo muotinimisia.
Hieno ja harvinaisempi nimi. Mutta ehdota hänelle Joachim. Siinä olisi C. Tai arkisesta Jouco.
Vierailija kirjoitti:
niin, se vauvahan on ikuisesti pikkulapsi, eihän se koskaan kasva aikuiseksi Joukoksi
Juuri näin. siksi lapselle pitäisi antaa nimeksi vaikka touhupeppu tai ikiprinsessa. Päivänsäde tai Elämänvalo olisi myös sopivia pikku toukkamussukka masuasukille.
Youco 😁
Oikeesti Jouko on kyllä hyvä suomalainen nimi.
Lappeenrannan paikallisliikenteen bussit ovat nykyään Joukoja. Siellä mennään Joukolla.
Ärsytti aikoinaan kun miehen sisko yritti olla päättämässä meidän lapsen nimeä. Ei sitä.. ei tuota..
Ei tietenkään kuunneltu hänen motkotuksia.
Joukoja on kyllä eniten yli kuuskymppisissä.
Olen 51v eikä ikäluokassani ole Joukoja. Mielestäni Jouko on vähintään 60v eikä mikään penaalin terävin kynä.
Mitä vikaa antaa lapselle nimi jota kestää vielä 50-vuotiaana? En siis vain tajua palstan vastauksia. Vauvaa pitäisi ajatella korkeintaan 30 vuotta elävänä ihmisenä? Oletteko ihan pöpejä? Miettikää nyt edes vastapainoksi jotain Muru-Söpöliinaa 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Joukoja on kyllä eniten yli kuuskymppisissä.
Joo, ei todellakaan ole mikään 5-kymppisten nimi. Niitä on esim. Sari, Mikko, Mia, Tomi, Niko, Pia, Jari, Mika, Janne, Anne...
Vierailija kirjoitti:
Juuri olin tulossa sanomaan, että se on 50-vuotiaan miehen nimi.
Väärä vuosikerta. Viisikymppinen insinööri on Mika, Pasi tai Jarkko. Jouko alkaa olla jo eläkeiässä.
Nimet kulkee ympyrää ja jossain vaiheessa taas suosittu. Olen 80-luvulla syntynyt Elias ja silloin sitä pidettiin vanhana nimenä. Muutama vuosi sitten Elias oli suosituin poikien nimi.
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Pari sellaista Joukoa tiedänkin.