Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen vartaloa ajattelet seksin aikana?

Kristitty vaimo
24.07.2020 |

Paljon kuulee tätä, että naiselle on seksin aikana hyvin tärkeää se käsitys, miltä hänen oma vartalonsa näyttää. Mä en todellakaan mikään barbie-nukke ole, mutta mä keskityn kyllä ihan täysillä mieheni vartaloon ja toimintaan seksissä, enkä omaani. Eikä oma vartalotyyppi mitenkään estä nauttimasta seksistä jos se on hyvää. Liekö yleistäkin, että vaikka mies olisi miten ihana ja himokas niin nainen vaan miettii omaa vartaloaan? Musta tuntuu että oma kiihotus suurelta osin perustuukin juuri siihen, että mies käy niin kuumana minusta vaikka olen vain tällainen näin tavallinen. Kai se miehen voimakas hormonitoiminta ja jatkuva spermantuotanto, mikä saa himoitsemaan vaatimattomampaakin vaimoa, on ihan hyvä asia tältä kannalta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kuulostaa hyvälle ja normaalille! Hienoa. Itse en oikein mitään ajattele, mutta kun on ikää tarpeeksi on oppinut sen tosiasian, että mies ei välitä vaikka joku makkara tai muua oliskin jossain, jokainen ihminen on omanlaisensa eikä se estä hyvää seksiä, ihan ilman peittoa päällä. Luulenkin, että just nuoret tytöt ja miksei nuoret miehetkin, ajattelevat ihan liikaa ja ottavat painetta ukonäöstä. Turhaan, mutta sen itseluottamuksen tuokin vain se ikä. Niin se menee.

Vierailija
2/3 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kuulostaa hyvälle ja normaalille! Hienoa. Itse en oikein mitään ajattele, mutta kun on ikää tarpeeksi on oppinut sen tosiasian, että mies ei välitä vaikka joku makkara tai muua oliskin jossain, jokainen ihminen on omanlaisensa eikä se estä hyvää seksiä, ihan ilman peittoa päällä. Luulenkin, että just nuoret tytöt ja miksei nuoret miehetkin, ajattelevat ihan liikaa ja ottavat painetta ukonäöstä. Turhaan, mutta sen itseluottamuksen tuokin vain se ikä. Niin se menee.

Nooh.. mä kyllä tarvin siltä mieheltä vähän ulkonäköäkin, jotta kiihotun.. toki kovin laajaa kokemusta ei ole joten mistäpä sitä tietää, jos ois sisäisesti oikein sarmantti tyyppi, vaikka ei oiskaan parasta mahdollista ulkokuorta saanut. mutta musta nainen tarvitsee mieheltä enemmän nauttiakseen seksistä kuin mies naiselta. Kyllä mies yleensä sen orgasmin saa viimeistään parin viikon seksitauon jälkeen, kunhan naiselta se reikä löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti kenenkään vartaloa. Minusta on kuitenkin ihanaa nähdä ja tuntea kuinka mieheni minusta kiihottuu vielä vuosienkin jälkeen. Ja lähäri asennoissa kiihotun kovasti siten, että olen sellaisessa asennossa, että näen kuinka mieheni suuri kalu uppoaa minuun ja näen kuinka hän minusta nauttii. Joskus haluan nähdä tästä asennosta, kun hän antaa sen vain roiskahtaa vatsalleni ja rinnoille asti lopuksi. Toisaalta nautin myös kun makaan vatsallani tyyny lantion alla ja hän puuskuttaa takaapäin ja kuiskii korvaani kuinka hyvältä tunnun. Lopulta tulee rajusti syvälle sisääni ja se saa minut viimeistään itsekkin tulemaan. Ihanaa tuntea hänen paino minun päälläni ja tuntea tulla kunnolla otetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi