Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahousupenis

Vierailija
24.07.2020 |

Näköjään meni vanha hauska aihe poistoon AV:lla. :D Ap näki vaivaa, että uimahallissa miesten penisten ja kivesten muodot näkyy vuorittomista uikkareista ja miksi miehet ei käytä kunnolla vuorattuja uikkareita. ”Katsokaa peilistä missä peniksenne luutaa”

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä alakertaa kyttäillä, jos ei halua nähdä.

Vierailija
2/12 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi luonnollisia kehoja ihan erityisesti yrittää peitellä. Se on ihan normaalia, että niiden muodot sieltä voi kuultaa läpi. Jos ei halua nähdä, niin katsokoon muualle. Jos taas tykkää katsella, niin siitä vaan kunhan ei törkeästi tuijottele. Se on epäkohteliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla vuorattuja uikkareita 😂 Lähes kaikissa miesten uikkareissa on sellainen ohut vuorikangas etumuksen kohdalla. Ilmeisesti auttaa välttämään hiertymiä. Eipä se vehkeiden muotoja paljonkaan häivytä. En itse todellakaan laittaisi jalkaani mitään paksuja vuorauksia, hassu ajatuskin.

Monet käyttää mustia uikkareita, niissä ei paista näkymät niin selvästi. Jos taas ei ujostele ja tykkää näyttää millä on siunattu, niin vaaleammat värit auttaa siinä. 🙂

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kokoisena miehenä käytän tietenkin S koon brief mallisia uimahousuja. Joistakin joutuu leikkaamaan sisävuoren pois että mahtuu vehje olemaan uikkareissa.

Miksi uikkarit ja muutkin vaatteet tehdään siinä mielessä että pienellä ei ole varustusta tai esim jaloissa pituutta.

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S kokoisena miehenä käytän tietenkin S koon brief mallisia uimahousuja. Joistakin joutuu leikkaamaan sisävuoren pois että mahtuu vehje olemaan uikkareissa.

Miksi uikkarit ja muutkin vaatteet tehdään siinä mielessä että pienellä ei ole varustusta tai esim jaloissa pituutta.

Ei sitä tilaa varustukselle ole sen enempää isommissakaan kokonumeroissa. Uikkareissa onneksi löytyy vähän joustavampiakin kankaita ja märkänä ne joustaa kohtuullisesti. Alushousuissa tykkään juuri siksi käyttää väljiä boksereita. Joillakin harvoilla merkeillä on kunnollinen muotoiltu etumus, mm. Clavin Klein, mutta niiden hinta-laatusuhde on aika huono.

Vierailija
6/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin punaiset uikkarit enkä huomannut auringon kuluttaneen niitä melko ohkaisiksi. Saksassa yhdellä maauimalalla huomasin, kun aika monen katseet eksyivät jalkoväliini - siihen oli syynsä. Ei jäänyt paljoa mielikuvitukselle varaa, kun kullin suonetkin melkein erottuivat.

Vierailija
7/12 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte että penis näkyy uikkareissa, niin älkää käyttäkö mustia uimahousuja. Minä käytän rannalla ja uimahallissa tiukkoja, vaaleansinisiä bokserimallisia uimahousuja ja kun ne kastuvat, niin penis ja kivekset erottuvat selvästi, vaikka minulla on vain hieman normaalia isompi kalu. Voi kuulostaa vähän pervolta, mutta nautin siitä kun saan esitellä varustustani...

Vierailija
8/12 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan aina uimahallin vessassa puoliheijarin ennen altaalle siirtymistä. Mummot vesijuoksemassa meinaavat hökäistä vettä kitusiinsa kun niin tuijottavat.

Reijo-52

Vierailija
9/12 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miesten etumuksia kiva katsella uimahallissa. Ja ollaan mieheni kanssa pantukki uimahallissa. Tosin hän ei koskaan loppuun asti mutta itse oon kyllä saanu orkun.

10/12 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte että penis näkyy uikkareissa, niin älkää käyttäkö mustia uimahousuja. Minä käytän rannalla ja uimahallissa tiukkoja, vaaleansinisiä bokserimallisia uimahousuja ja kun ne kastuvat, niin penis ja kivekset erottuvat selvästi, vaikka minulla on vain hieman normaalia isompi kalu. Voi kuulostaa vähän pervolta, mutta nautin siitä kun saan esitellä varustustani...

Nykytiedon mukaan homous ei ole pervoa, kummallista kyllä.

Vierailija
11/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahousupenikset on mukavaa silmänruokaa. Kumpa useammat miehet rohkenisivat antaa katsottavaa. ;)

Vierailija
12/12 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisillaki cameltoe uimapukuja, tuskin kumpijaa sukupuoli on vahingossa ostanu. Markkina toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi