Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiasuun pukeutuminen

Vierailija
24.07.2020 |

Minulla on monta todella kaunista seksiasua. Ongelma vain on etten kehtaa käyttää niitä enää. Muuten asut ovat päälläni sitä mitä haluankin ja kuvissa ollut mutta isot tissini roikkuvat ja asut näyttävät minusta todella huonoilta tältä osin. Osa on itse hankkimiani osa mieheni joka ei ymmärrä miksi en käytä niitä. Asut vain näyttävät jotenkin rumilta rinnan kohdalta kun rintani painavat niin paljon. Jos ne olisivat pienenmät tai pystymmät asutkin näyttäisivät seksikkäiltä minunkin päällä kuten kuuluisi. Miten muut olette tämän ratkaisseet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka kirjoittelevat tällaisille palstoille naisina.

Vierailija
2/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen kyllä ja ongelmani/epävarmuuteni asian suhteen on ihan todellinen. Ikääkin jo 35 ja silti kampppailen tämän asian kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä. Millaisista asuista on kyse ja miten tissisi roikkuvat? Etkö voi käyttää liivejä asun alla?

Vierailija
4/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimo on oikein runsas, mutta kyllä ne seksiasut näyttää tosi hyvältä ja kiihottavalta hänen päällään. Ainoat olivat yhdet Kiinasta tilatut, jotka oli kokoa XXL, mutta enemmän nukelle sopivia. Hyvät naurut niistä kuitenkin saatiin ja nussittiinkin siihen päälle.

Vierailija
5/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun nyt tarvii mennä johkiin leikkaukseen, eihän kukaan kestä noin vanhaa akkaa, jonka tissitkin roikkuu. Mene äkkiä hoitoon, mieluiten ihan mielenterveyspuolelle myös...

Vierailija
6/6 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen kyllä ja ongelmani/epävarmuuteni asian suhteen on ihan todellinen. Ikääkin jo 35 ja silti kampppailen tämän asian kanssa.

Ap

Vaikea kommentoida ilman kuvaa joten laita linkki. Omalla vaimolla myös jättitissit ja hän näyttää upealta Latex asussa ;)