Finnair syöksykielteessä, positiivinen vaikutus ilmastonmuutokseen.
https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000006580448.html?re…
ja nyt kun polttoaineen hintoihin tulee myös korotus, niin eiköhän me päästä tuosta Ilmatilojen melu- ja saastepommittajasta vihdoin kokonaan eroon.
Kommentit (12)
Eiköhän norski kaadu ennen Finnairia.
Finnairin loppu auttaa kilpailijoita. Lentely ei lopu.
Luuletteko, että Finnairin annetaan kaatua? Hah, nyt jos milloin alkaa olemaan osakeostojen paikka, kyllä se ensivuonna alkaa kiitämään ylöspäin.
Suomalaisten ei tarvitse mennä yhtään pitemmälle mihin polkupyörällä pääsee.
Hyvähyvä! Nurin vaan KAIKKI lentoyhtiöt ja lentämiselle maailmanlaajuinen kielto! Loppuu se saastuttaminen ja maapallon tuhoaminen!
Finnair on niin pieni, että sillä ei ole käytännössä merkitystä ilmastolle. Lentojen pitäisi vähentyä myös niillä suurilla yhtiöillä että sillä olisi jotain käytännön merkitystä.
Vaikka olen itse oikein kunnon viherpiiperö, ymmärrän että Suomen vaikutus maailman saastumiseen on niin pieni että emme yksin voi vaikuttaa mihinkään.
Itse olen valinnut ekologisen elämäntavan, ja toivon että mahdollisimman moni tekisi niin ihan kaikkialla maailmassa.
Aika huonolta kuitenkin vaikuttaa.
Varsinkin nyt, kun kaikki näyttävät ajattelevan että ihmisen tärkeimmät tehtävä on pitää maailmantaloutta yllä matkustamalla ja kuluttamalla.
Syöksykiellettä seulaa yleensa jylkkä nousu.
Tulee Vanthaallekin hiljaista eikä ainaista lentomelua.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että Finnairin annetaan kaatua? Hah, nyt jos milloin alkaa olemaan osakeostojen paikka, kyllä se ensivuonna alkaa kiitämään ylöspäin.
on ihan mahdollista ettei valtio anna finnairin mennä nurin. joten voi olla turvallinen sijoituskohte. toisaalta osingot voivat olla niin huonot että helposti löytää parempia sijoituskohteita.
Finnairin market cap on jotain 500M. On yksi kärpäsen paska yhtiönä. Karu fakta. Toki siinä on suuri kasvupotentiaali, koska onhan tuo nyt alihinnoiteltu markkina-arvoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ihan mahdollista ettei valtio anna finnairin mennä nurin. joten voi olla turvallinen sijoituskohte. toisaalta osingot voivat olla niin huonot että helposti löytää parempia sijoituskohteita.
Jos Finnairiin nyt sijoittamalla vuoden päästä tuplaan tai triplaan sijoitukseni, niin jotkut pikku osinkohilut ei siinä paljoa paina.
Niin lennä sinä vain Norwegianilla, niin ilmasto kiittää.