Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole siivottu kolmeen viikkoon

Vierailija
16.06.2013 |

Ei imuroitu, pyyhitty pölyjä, mopattu tai tiskattu. Pyykkiä on pesty ehkä yksi koneellinen joten pyykkikori on aivan täynnä. Suurimmat roskat mies on harjannut kasaan jonnekin nurkkaan. Roskikset sentään on viety.

Sain tarpeekseni kotiorjana olemisesta ja jätin kaiken miehen vastuulle. Omat pyykkini olen pessyt, siinä kaikki. Ja tietysti leikittänyt lapsia (tai lähinnä kuopusta, esikoinen ei niinkään piittaa onko äiti tai isä mukana).

Ja kyllä huomaa, että mies on vastuussa kaikesta. Ruokana on viimeiset puolitoista viikkoa ollut makkaraa (keittoa, kastiketta, makkaraa ranskisten kera jne). Kuopus on päässyt joka päivä ehkä puoleksi tunniksi ulos kun miehestä on kuulemma tylsää olla leikkipuistossa (niin, muitahan vaihtoehtoja ei ole kuin leikkipuistossa oleminen....ja kummasti minun on pitänyt siellä olla työpäivien jälkeen).

Saas kattoa, kuinka kauan mies jaksaa sietää tätä sikolättiä.  Muksut tuntuvat ainakin olevan onnellisia kun äiti ei ole vaatimassa omien huoneiden siivoamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. 

Mies voi elää tuolla tavalla vaikka vuosia. Ei tunnu missään. 

Parempi, että otat sen rätin käteen ja kluutuat  ihan vähin äänin tai lähdet nostelemaan. 

Vierailija
2/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miestä ainakaan haittaisi yhtään,siksi tollanen tyyli ei toimikaan ja siivoan itse jos häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, huh...sulje kone ja ala siivoamaan:) minä en ainakaan pystyisi olemaan noin kauan siivoamatta ja laittamatta ruokaa jo lastenkin takia..oletpa hyvä esimerkki lapsille

Vierailija
4/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on lapsilla vaatteita teillä jos puhtaissa ovat kulkeneet 3 viikkoa kun et ole kuin omat vaatteesi pessyt!

Vierailija
5/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon makkararuuan on laittanut? Miehesi? Ja harjakin pysyy kädessä! Hienoa, vaihdetaanko miehiä? Pääsisit kokeilemaan mitä on todellinen kotiorjuus.

Vierailija
6/6 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi ottaa neuvoista vaarin ja alkoi siivoamaan ja pyykkäämään :) ei meilläkään pesukone ole alkanut pyöriä jos en itse sitä päälle laita, eikä tiskit ole tiskautuneet yksin :) normi touhua varmaan useassa perheessä että nainen hoitaa kodinkin työn jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi