Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosa Meriläisen kolumnit ärsyttää

Vierailija
16.06.2013 |

Tässä: 

http://www.hs.fi/elama/Miesten+himokkaat+katseet+loukkaavat/a1370913793311?ref=tf_iHSvauvaboksi-aihe&jako=76b89956a3745180ec0e296d24d4f01b

Miksi minusta tuntuu, että aihe kuin aihe, Meriläinen muotoilee sen feminismiksi ja naisen halventamiseksi. Eikä ole ensimmäinen ko. naisen ärsyttävä kolumni, kerran hän inisi mm. salaattia syövistä naisista omituiseen sävyyn.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on omat näkemyksensä, muilla omansa. Ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
2/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuitenkin toistuvasti luet niitä, vaikka tiedät jo valmiiksi että kylläpäs taas kohta ärsyttää... miksi siis luet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue jos ärsyttää.

Vierailija
4/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se aika äkäinen akka :D täytyy sanoa että mua vähän ärsytti se kun kirjoitti vasta miesten himokkaista katseista. Oon varmaan jotenkin ruma tai sokea, mutta ei mua seuraa miesten himokkaat katseet eikä kukaan ole polvelleen yrittänyt saada istumaan. Joskus tuntuu, että näitä "häiriintyviä" naisia on tietty rotunsa, joita kaikki miehet tuntuu yrittävän iskeä tai lääppiä. Vai olisiko kuitenkin niin, että siitä puhe mistä puute? ;)

Vierailija
5/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 15:19"]

Sä kuitenkin toistuvasti luet niitä, vaikka tiedät jo valmiiksi että kylläpäs taas kohta ärsyttää... miksi siis luet?

[/quote]

Osuvat aina silmiin vaikken niin haluaisikaan niitä nähdä. Tossa Vauva-palstan etusivulla on usein linkki hs:n kolumneihin. Luen, koska olen utelias näkemään, mitä mieltä Rosa on jostain aiheesta, joka vaikuttaa otsikon perusteella kiinnostavalta. Lähes joka kerta ärsyynnyn. Pitää kai lopettaa lukeminen ja uskoa, että olen lähes aina eri mieltä hänen kanssaan. Yksi poikkeus on, se juttu, jossa Meriläinen puhui tottelemattomista tytöistä, se oli hyvä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän