Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pysty tyydyttämään minua

Vierailija
23.07.2020 |

Minulla on seksin suhteen aivan erilaiset tarpeet kuin mihin mieheni kykenee. Mies yrittää huomioida, nuolee, hieroo, suutelee ja kyselee, mutta seksi ei tyydytä minua alkuunkaan. Haluaisin että mies ottaa minut ronskein, miehekkäin ottein, kääntää minut vatsalleen ja ottaa minut rajusti takaapäin. Haluan tulla niin monta kertaa että joudun anomaan armoa ja lopuksi mies kääntää minut ja vaatii ottamaan suihin niin kauan että tulee rajusti suuhuni.

Miehelle olen haaveeni sanonut, mutta ei hänessä ole sellaista miehisyyttä, jota kaipaan. Lisäksi hän tulee varmaan kolmessa minuutissa, jolloin itse en ole kunnolla vielä edes lämmennyt.

Tiedän etten tule saamaan tässä suhteessa koskaan orgasmia miehen toimesta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne ja tyydytän sinut.

Vierailija
2/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Ap kaukana Tampereesta?

Oletko vartaloltasi / ulkonäköisi millainen? Luonteesi? Ikäsi?

Hyvää ja rajua pitkäkestoista seksiä voit saada toiveidesi mukaan täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö kimpassa panemaan aloittajaa? Saisi ainakin elämänsä kyydit ja varmasti joutuisi anomaan armoa, kun on yksi kulli suussa, yksi pilussa ja yksi kakkosessa. Vähän vielä raippaa perseelle, niin oppisi olemaan.

Vierailija
4/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. En enää edes jaksa etsiä miestä, jonka kanssa mieltymykseni menisivät yksiin.

Tuskin tämä lohduttaa muttet ole yksin.

Enkä ole mikään suohirviö vaan nuorena mallintöitä tehnyt, nelikymppisenä edelleen mitoissa 90-62-89 ja pitkät vaaleat hiukset. Hyväpalkkainen työ ja muutenkin asiat kunnossa. Paskaa, luuserimiestä en tietysti huoli.

Vierailija
5/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaavien syiden takia joutunut hylkyttämään laskujeni mukaan ainakin 9 miestä viimeisten kuuden vuoden aikana. Nuorena ei tajunnut, mitä seksi voi parhaimmillaan olla ja vanhempana sitten on mieluummin yksin, kuin antaa miehen käyttää itseään runkkausalustana (mies toki yrittää mutta jos kestävyys ja mitat eivät yksinkertaisesti riitä, eipä oikeastaan mitään ole tehtävissä).

Vierailija
6/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku hekumoi väkisinmakuusta. Ihme touhua, aivan kuin rikokseen yllyttämistä.

Vierailija
7/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette sovi seksuaalisesti yhteen, jolloin seksistänne ei koskaan voi tulla molempia tyydyttävää. Jos minulle sattuisi sellainen mies, jota sinä toivot, olisi se painajainen :D  Hyi hitto, ihan kylmät väreet menee, joten näin olemme erilaisia. On parempi vapauttaa mies muille naisille ja etsiä itsellesi sopivampi.

Vierailija
8/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö kimpassa panemaan aloittajaa? Saisi ainakin elämänsä kyydit ja varmasti joutuisi anomaan armoa, kun on yksi kulli suussa, yksi pilussa ja yksi kakkosessa. Vähän vielä raippaa perseelle, niin oppisi olemaan.

Vai käytäiskö sitä AP:n miestä vähän koklaamassa? Luulen että hän vielä etsii hieman itseään niin voitais käydä miehissä vähän ”korjaamassa suuntaa”? Muita halukkaita?

Vierailija
9/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on samaa maata kuin ap. Minäkin tein kaikki virheet sen pohjalta mihin olin edellisessä pitkässä liitossa oppinut. Hellyyttä, hierontaa, nuolemista, kyselyä että mitä saisi olla jne.  Tosin nyk. vaimo ei ole koskaan suostunut kertomaan mikä kiihottaa tai mistä fantasioi. Kokeilin sitten noita ap:n mainitsemia otteita ja toimii kyllä. Hieman outo rooli mulle kun olen mukavaksi ja toista huomioivaksi kasvatettu, mutta olen siihen vähitellen mukautunut. Eiköhän se ap:n mieskin siihen pysty, jos haluaa.

Vierailija
10/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen ei millään kertonut mitä haluaa kunnes sitten umpikännissä kehtasi kertoa. Nykyisin sidon hänet, työnnän peukalon pyllyyn kun nussin takaa ja pakaroille ruoskaa, puhun rivoja ja ääntelen nussiessa eläimellisesti. Enpä olisi noin "kiltin tytön" oloisen tykkäävän tuollaisesta mutta nyt on ihanaa seksiä kun tunnen tai tiedän naiseni nauttivan. En itse erityisemmin pidä em. jutista mutta ihanaa kun voin antaa naista tyydyttävää seksiä.