Onko epäilyttävää? Jokin ei ole kohdallaan...
Liityin PenPalWorld sivustolle. Siellä on 3 viestin raja eli sitä enempää ei voi lähettää tai vastaanottaa viestejä. Nyt yksi parikymmpinen mies Aasiasta ehdotti siksi voitaisiinko instassa kirjoitella tuon rajan vuoksi ja ilmoitti instanimensä. Ajattelin, että kai uskaltaisi, koska en esiinny omalla nimellä siellä. Mutta, kun kokeilin hänen antamaansa instatunnusta instan haussa, profiilikuvassa olikin viisikymppisen äijän kuva :0 Ja kuitenkin kirjekaverisivustolla kertoo olevansa 20. Eli huijaako nyt kuvansa instassa vai oman ikänsä kirjekaveripalstalla? Ja instan tunnuksen kirjoitin ihan oikein. Instan kuva ei yhtään näytä parikymppiseltä. Ei ikä niin haittaa vaan, että miksi ei voi olla rehellinen? Ja, kun instatili on hänellä yksityinen niin luulisi laittavan aidon kuvansa.
Uskaltaako siis tuollaisen kanssa instassa kirjoitella? Kirjoitin nyt ainakin takaisin päin, että ei oo muuta vaihtoehtoa viestiä kuin kirjekaverisivusto.
Kommentit (15)
Vai voiko muka näyttää kaksikymppinen nelikymppiseltä, jos lihavampi?
Lähetä vaaditut summat heti. Hyän miehen saat!
Tajusiko kukaan? En hae treffiseuraa vaan kirjekaveria ja tuo sivusto ei deittailuun ole tarkoitettukaan. Eli ei haittaa minkä ikäinen tai näköinen on, mutta rehellinen voisi olla.
Tuskinpa kukaan ikäänsä ylöspäin valehtelee? Ellei ole alle 18 vuotias ja yrittämässä ostaa olutta.
Mutta eiköhän tuo tyypillinen catfishing huijaus ole.
Miksi siellä on tuollainen viestirajoitus? Olin jollain vastaavalla sivustolla itse joskus eikä siellä ollut mitään rajaa kuinka paljon sai viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä on tuollainen viestirajoitus? Olin jollain vastaavalla sivustolla itse joskus eikä siellä ollut mitään rajaa kuinka paljon sai viestitellä.
Tuolla on ja vähän harmi, sillä jos saa vaikka neljä viestiä saman päivän aikana eikä niin tiuhaan ehdi käydä tarkistamassa viestejä, ei välttämättä ehdi lukea päivän ensimmäistä, koska häviää kolmen muun tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan ikäänsä ylöspäin valehtelee? Ellei ole alle 18 vuotias ja yrittämässä ostaa olutta.
Tarkoitankin, jos valehdellut kirjekaveripalstalle ikänsä ja kuvansa onkin vanhempi. Koska instan kuva ei kyllä yhtään vastaa sivustolle ilmoitettua ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitankin, jos valehdellut kirjekaveripalstalle ikänsä ja kuvansa onkin vanhempi. Koska instan kuva ei kyllä yhtään vastaa sivustolle ilmoitettua ikää.
Eli todellisuudessa olisikin paljon vanhempi ja siksi instassa vanhemman henkilön kuva.
Vai onko muka normaalia, että laitetaan feikkikuva instaan?
Vai enkö nyt tajua jotain juttua? Kertoo kirjekaveriprofiilissaan olevansa nörtti ja lukee AIDSin kohtaloista. Jos onkin tarkoituksella halunnut laittaa jonkun toisen ihmisen kuvan instaan. Kirjekaveriprofiilikuvan taustalla jotain valokuvia ihmisistä.
No en miettisi mysteeriä sen enempää, vaan siirtyisin seuraavaan. Varmaan saat kuitenkin ihan hyvin viestejä?
Vierailija kirjoitti:
No en miettisi mysteeriä sen enempää, vaan siirtyisin seuraavaan. Varmaan saat kuitenkin ihan hyvin viestejä?
Joo ja oon muutamaan vastannutkin. Nyt vain odottelen niitten vastausta takaisin.
Vai voisiko ystävällisesti kysyä miksi näyttää instagramin kuvassa paljon vanhemmalta, että antoiko varmasti oikean instatunnuksen?
Ja kirjekaverisivustolle on laittanut itsestään kuvan ja siinä näyttääkin selvästi parikymppiseltä. Kysymys kuuluukin, kenen kumman kuva jompi kumpi on, jos ei ite?