Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies meni puhelimen kanssa vessaan ja

Vierailija
15.06.2013 |

minä olin koneella netissä. kirjauduin fb:n ja eikös kohta mies ollut onlinessa myös! laitoin viestin että jaa vessaan mentiin fb:n...mitähän tästä pitäisi ajatella? ja hänellä on kyllä kone käytössään ihan vessan ulkopuolellakin jossa voi ihan vapaasti olla siellä feisbuukissa joten ihmettelen että miksi sinne piti mennä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannattaisiko kysyä. mistä helv.. me voitaisiin tietää. no tottakai se salarakkaalle kirjottaa.

Vierailija
2/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä menit asian edelle. nyt et saa tietää, olisit odottanut ja katsonut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottanut ja katsonut mitä?

Vierailija
4/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu paremmin kun on viihdettä paskalla istuessa. Meilläkin on usein läppärit tai kännykät vessassa mukana. 

Vierailija
5/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:46"]

minä olin koneella netissä. kirjauduin fb:n ja eikös kohta mies ollut onlinessa myös! laitoin viestin että jaa vessaan mentiin fb:n...mitähän tästä pitäisi ajatella? ja hänellä on kyllä kone käytössään ihan vessan ulkopuolellakin jossa voi ihan vapaasti olla siellä feisbuukissa joten ihmettelen että miksi sinne piti mennä...

[/quote]

Olisiko mennyt sinne kakalle. Minulle ainakin täysistunnot ovat tylsiä, mutta en kyllä viitsisi netissä roikkua. Luen mieluummin lehtiä pöntöllä istuessani. 

Vierailija
6/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt vessassa! olisin vapaasti voinut olla vauva-palstalla vessan ulkopuolellakin, mutta kun nyt tuli vessahätäkin samalla niin sujuu kätevästi näin... mitä tästä nyt pitää ajatella? 

En ehkä ihan tajua ap:n pointtia? 

Vierailija
7/9 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin..omien sanojensa mukaan fb ei juurikaan kiinnosta..puhelin muuten meni salasanan taakse tuossa joku aika sitten...voiettä kun saisi vaan jostain kiinni ja todisteet vielä niin olisi selvä juttu tämä! ap

Vierailija
8/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 23:59"]

niin..omien sanojensa mukaan fb ei juurikaan kiinnosta..puhelin muuten meni salasanan taakse tuossa joku aika sitten...voiettä kun saisi vaan jostain kiinni ja todisteet vielä niin olisi selvä juttu tämä! ap

[/quote]

Ahaa, ap, yrität narauttaa puolisosi jostakin luvattomasta, niinkö? Mitä miehesi on tehnyt ansaitakseen epäluottamuksesi?

Mielestäni jo sinun epäluottamuksesi on ihan hyvä syy erota. Ihan oikeasti. Kerää tavarasi ja muuta pois. Ei tuollainen kyttääminen ole tervettä. Ei edes silloin, kun toinen olisi jo rikkonut sinun luottamuksesi. 

Vierailija
9/9 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit: seksin väheneminen, puhelimen pitäminen äänettömällä ja aina tiukasti mukana, yllättäen lisääntynyt hygienia ja uusien vaatteiden osto, pidmmät työpäivät, haluttomuus suunnitella yhteisiä reissuja jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän