Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lyhkäset hiukset

Vierailija
15.06.2013 |

Siis kävin eilen kampaajalla leikkaamassa yläselkään asti olleet hiukset tohon korvan kohalle ja nyt kaduttaa niin ettei mitään rajaa. Nää hiukset on aivan karmeet ja tajusin et mulle ei mitenkään sovi lyhyet hiukset. Joudun käyttää vaikka kuinka tummia silmämeikkejä et sopis kasvoihin ees vähän. Niin onko jotain vinkkejä miten hiusten kasvua vois nopeuttaaa ees vähän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidennykset vois ratkaista ongelman. Toinen vaihtoehto on, että leikkautat jonkun kivan tosi lyhyen mallin. Mulla on ikäni ollut pitkät hiukset ja keväällä annoin leikata polkan. Se oli ihan hirveä! Tällä viikolla luottokampaajani leikkasi mulle ihan lyhyen mallin- ja tää on ihana! :) Nää on helppo laittaa ja olen saanut hirveästi kehuja. Mene hyvälle kampaajalle ja anna sen katsoa mikä sopii sun kasvoihin ja tyyliin.

Vierailija
2/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista on lyhyt hiuksisia.Usein kampaajat suosittelee kun tulee tietyn ikäiseksi,on pieniä lapsia,niin lyhyet hiukset on niin kätevät.Ei mee aikaa niiden laittamiseen kuten pitkissä hiuksissa.Lyhyt malli vie ikää pois kasvoilta vuosia! Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:41"]

Suurin osa suomalaisista naisista on lyhyt hiuksisia.Usein kampaajat suosittelee kun tulee tietyn ikäiseksi,on pieniä lapsia,niin lyhyet hiukset on niin kätevät.Ei mee aikaa niiden laittamiseen kuten pitkissä hiuksissa.Lyhyt malli vie ikää pois kasvoilta vuosia! Suosittelen.

[/quote]

Enpä ole samaa mieltä. Lyhyet hiukset vaatii paljon enemmän laittamista kuin pitkät. Suomalainen äitikampaushan on just se pitkä, joka on ponnarilla tai epämääräisellä sykeröllä aina. Eihän sitä edes tarvitse pestä kuin kerran viikossa ja käydä kampaajalla kerran vuodessa.

Lyhyt tukka on pestävä ja laitettava joka aamu jos haluaa että se on mallissaan, ja kampaajalla on käytävä kerran kuussa. Muotoilutuotteitakin menee paljon enemmän kuin pitkään tukkaan.

Vierailija
4/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon tämä varoittavana esimerkkinä muille naisille. 

Vierailija
5/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:41"]

[/quote]

Enpä ole samaa mieltä. Lyhyet hiukset vaatii paljon enemmän laittamista kuin pitkät. Suomalainen äitikampaushan on just se pitkä, joka on ponnarilla tai epämääräisellä sykeröllä aina. Eihän sitä edes tarvitse pestä kuin kerran viikossa ja käydä kampaajalla kerran vuodessa.

Lyhyt tukka on pestävä ja laitettava joka aamu jos haluaa että se on mallissaan, ja kampaajalla on käytävä kerran kuussa. Muotoilutuotteitakin menee paljon enemmän kuin pitkään tukkaan.

Kakkonen täällä. Pakko kommentoida.. Nämä mun lyhyet hiukset on oikeasti tosi helppo laittaa. No ainetta joo menee ehkä aavistuksen enemmän ja useammin täytyy pestä, mutta ainakin mun kohdalla toimii sekin, että eiliset töhnät toimii sen verran hyvin, että ihan pakko ei ole seuraavana aamuna pestä tai laittaa sen kummemmin. Ja kotipäivinä olen usein ihan naturellisti, ilman muotoilutuotteita, ilman meikkiä. Ja kuten eräs sanoi, vuosia karisee paljon. 

[/quote]

Vierailija
6/6 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli nuorempana lyhyehköt hiukset ja jälkeenpäin ajateltuna ne oli ihan hirveät! Nyt jo jonkin verran pidemmät ja vaikka näitä pitää laittaa, niin en silti leikkaisi lyhyemmiksi enää. Tai no mistäs sitä tietää sit myöhemmin miten ajattelee, mutta tällä hetkellä ei todellakaan ole suunnitelmissa lyhentää. Itsellä vielä tosi laineikkaat hiukset, niin vaikeampi niitä olisi lyhyempinä suoristaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi