Kaveri kertoi karvanpoistovoiteesta joka poistaa juurineen....
hmmm en tiedä uskoako vai ei!!!! kaveri sanoi että käyttää karvanpoistovoidetta, mikä levitetään iholle ja annetaan vaikuttaa 45 minuuttia. sitten se pestään pois ja karvat ovat irronneet juurineen! eikä satu ollenkaan. kun kysyin voiteen nimeä, hän ei muista.
juttu alkoi siitä kun olimme leikkipuistossa, me kolme mammaa. juttelin yhden mamman kanssa siitä, miten poistamme ihokarvoja. kerroin että sokeroin niitä ja hän kertoi, että poistaa kuumavahalla. puhuimme siitä, miten emme pidä ollenkaan höyläämisestä sillä sänki tuntuu jo samana päivänä. esittelimme siinä sääriämme mitkä loistivat auringonpaisteessa kuin kuu. ei karvan karvaa ja iho on sileä.
tämä kolmas mamma kuunteli juttujamme ja sanoi ettei voisi ikinä vahata tai sokeroida sillä se sattuu. kysyimme häneltä, mitä keinoa hän suosii. hän sanoi että voidetta. sanoimme että meillä karvat ei lähde hyvin pois voiteella ja se on sama kuin höylääminen mikä on no-no.
tämä kolmas mamma sanoi että niin mutta on sellainen voide joka poistaa karvat juurineen. sitten kertoi että sitä pidetään iholla 45 min ja pestään pois ja karvat irtoaa juurineen ja pysyy 8 viikkoa poissa. kysyimme silmät pyöreinä että mistä sitä saa ja mitä se maksaa. sanoi että maksaa 15e mutta ei muista nimeä.
nyt mietin että huijasikohan tämä kolmas mamma meitä? onko tuollaista voidetta olemassa? hänen kainaloistaan rehotti pitkät karvat ja sääret olivat tumman pitkän karvan peitossa. eli ei ole ainakaan aikoihin sitä käytellyt.
onko tuollaista olemassa?
Kommentit (8)
En usko että mikään iholle levitettävä voide poistaisi karvat juurineen.
minä luulen että se mamma keksi hätävalheen, kun paljastui, että tämä pitää karvanpoistovoiteista. ehkä se oli hänestä noloa kun toiset eivät pidä. ja keksi, että on sellaistakin mikä poistaa juurineen...
en uskoisi, voidetta voidaan mainostaa juurineen poistavana eli mamma ei varmaan huijannut mutta ne voiteen myyjät voi johtaa harhaan myös se ei olla terveellistä ne ihokarvoja syövyttävät voiteet. myös sekin että kun mainitsit hänen karvoistaan. tyyliin että karvattomuus on parempi kuin karvaisuus? mutta jotkut tykkää karvoistaan. itse en ylesemmin tykkää poistaa kainalokarvojani koska mun kainalossani on luomi joka ärtyy jos ajan karvat. myös jalkojakin onko ihan pakko pitää sileinä?:) ei se ole mikään pakko juttu ja jotkut tykkää majavasta:)
Sellaista voidetta ei voi olla olemassa. Jos se poistaisi karvat juurineen, niin millaista muuta tuhoa se aiheuttaisikaan ihonalaiskudoksessa. Muutenkin kammoan noita karvanpoistovoiteita jotenkin. Ehkä se osin johtuu siitä eräästä vanhasta AV-ketjusta, jossa mamma oli vahingossa (vai liekö provottanut, vakavalta kuulosti) laittanut ihokarvanpoistoainetta hiuksiinsa hoitoaineen asemesta, ja mennyt vielä saunan jälkilöylyihin ;)
Tää viesti alkaa kuin tarinaksi peitelty mainos. Jää vaan puuttuman, että ap tulee vastaajana kertomaan tuon ihmevoiteen nimen.
Ensin puhuu kaverista, sitten jostain satunnaisesta puistomammasta.
?
Jos sellainen voide olisi niin kyllä tuo 45min kuullostaa pitkältä ajalta!
Multa ainakin lähtisi nahkakin mukana.
Ihan tavallinen Veet sensitivekin on liian voimakasta minulle...alkaa heti säärissä "poltella" :(
up