Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies pokas eilen uuden naisen mun silmieni edessä

Vierailija
15.06.2013 |

Eikä ole tullut kotiin. Ilmoitti kyllä eilen, että tämä oli sitten tässä. No vähän vituttaa, mutta antaa mennä vaan. Minähän en perään itke.

Onneks oli vielä viiniä kotona, mitä nyt tässä nautin ja mietin. Lapset eivät ole  kotona juuri nyt, mutta iltapäivällä osa kotiutuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kylmää kyytiä. Oletteko kauankin olleet yhdessä? Ihan yhtäkkiäkö mies vaan otti ja lähti toisen matkaan? Älä ainakaan enää takaisin ota, vaikka todennäköisesti jossakin vaiheessa tulee ruikuttamaan takaisin.

Vierailija
2/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kuvitella mieheni tekevän samalla tavalla, asumme niin pienellä paikkakunnalla ettei siltä voisi välttyä. Elämä on, tosin harvoin ero ihan noin yksinkertaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 18v, yhdessä 20v ja joo ihan  yllätyksenä eilen baarissa löysi parempaa seuraa.

Onneks olen aikuinen ja järkevä. Jos tosiaan noin piti käyttäytyä niin menkööt. Mä en perään tosiaan itke.

Vierailija
4/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:27"]

Naimisissa 18v, yhdessä 20v ja joo ihan  yllätyksenä eilen baarissa löysi parempaa seuraa.

Onneks olen aikuinen ja järkevä. Jos tosiaan noin piti käyttäytyä niin menkööt. Mä en perään tosiaan itke.

[/quote]

Itke vaan itkusi, sillä aihetta on jos joutuu lastensa äitinä kokemaan jotain noin halpamaista!!! Itkulla omana aikanaan on hyvin parantava vaikutus.

Laita kuitenkin ukko itse kertomaan lapsilleen tekonsa. Se on kumman kasvattavaa!

Vierailija
5/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhealta. Miten voi tehdä toiselle noin törkeästi, kun ollaan oltu samaa perhettä 20 vuotta? Ei mene jakeluun. 

Vierailija
6/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kumpi kertoo. Mä en ole muutenkaan katkeraa tyyppiä ja olen aika reilu.

Jos nuorempaa tekee mieli niin antaa mennä vaan.  Ehkä mä itsekin pokaan jonkun ihanan nuoremman miehen tms.

Mä en osaa elää kosto/viha elämää

Vierailija
7/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot sitten viiniä, vaikka lapsia on tulossa iltapäivällä kotiin? Koita vaikka hankkia lapsille joku hoitopaikka viikonlopuksi, jos on kriisi päällä etkä kykene juuri nyt olemaan vanhempi.

Vierailija
8/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:36"]

Kuulostaa kauhealta. Miten voi tehdä toiselle noin törkeästi, kun ollaan oltu samaa perhettä 20 vuotta? Ei mene jakeluun. 

[/quote]

Naisethan tekevät tuota koko ajan. Vielä päälle haukkuvat miestä koko tuttavapiirille. Pahimmat vielä tekaisevat syytteet lasten hyväksikäytöstä ja raiskauksesta ihan kosto mielessä. Tietenkin vielä mustamaalaa lapsille miestä ja yrittää parhaansa erottaa heidät. Sekä vie puolet miehen omaisuudesta ja vaatii vielä elatusmaksut.

Joten turha itkeä jos mies tekee noin

Vierailija
9/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tarvetta laittaa lapsia hoitoon

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:42"]

Juot sitten viiniä, vaikka lapsia on tulossa iltapäivällä kotiin? Koita vaikka hankkia lapsille joku hoitopaikka viikonlopuksi, jos on kriisi päällä etkä kykene juuri nyt olemaan vanhempi.

[/quote]

Vierailija
10/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 10:06"]

Minähän en perään itke.

[/quote]

Tulitpa kuitenkin itkemään tänne AV-palstalle.

Vierailija
11/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa välinpitämättömyyttä. Mistä kaikki tuo viha kumpuaa? Siis miehesi selvästi vihaa sinua kaikkien näiden vuosien jälkeen ja haluaa kostaa/näyttää. Miksi??? Sinä olet välinpitämätön asiaa kohtaan, joten sinäkin vihaat miestäsi. Ero on ainoa mahdollinen ratkaisu.

Vierailija
12/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti tämä suhde on loppunut jo ajat sitten. Kummankin kylmä asenne kertoo sitä.normaalisti voisin pitää molempia psykopaatteina, muttaa kun on porvoolaisista kyse, niin voipi olla mitä vaan.

Vierailija
13/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko tämä traaginen tapahtuma Porvoossa?

Vierailija
14/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossahan näitä sattuu ihan viikottain, ja vielä pahempiakin!

Vierailija
15/15 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vain Porvoosta.

Minä olisin voinut olla tämä nainen, joka maistelee hyvää laatuviiniä odotellessani, milloin eksäni olisi tullut kotiin reissuiltaan.Edessäni pöydällä olisi ollut valmiiksi täytetty avioeropaperi (niitä saa tulostettua netistä, olen sen tehnyt), johon ottaisin ukon kuittauksen, kun humalastaan olisi toipunut. Olisin ollut hyvin tyytyväinen, että vihdoinkin myös mies tajusi tehdä jotakin avioeron eteen. 

En olisi välittänyt tippaakaan, vaikka mies olisi löytänyt uuden naisen. Olisi ollut miehelläkin oikea syy erota. Hänen mielestään kun pystyyn kuolleessa parisuhteessamme ei ollut mitään vikaa. Minä hänen mielestään vauhkosin ihan turhaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi