Odotan "kauhulla" uutta kautta työssäni ://
Olen eräässä pienessä yksityisessä päivähoitoalan yksikössä työssä ja täytyy sanoa että tämä ajanjakso on ollut sellaista turbulenssia ja farssia että ei ihme kun olen miettinyt psyykkisistä syistä sairausloman hakemista aika ajoin. Mulla on esim ryhmäni työkaveri muuttunut tänä aikana 3-4x ja sijaiset joita tulee JOS tulee eivät ole koulutettuja, eivät alan kokemusta pahemmin omaavia eivätkä yleensä edes puhu kunnolla suomea.
Nyt sitten kun uusi kausi alkaa niin lapsiaines muuttu lähes täysin tässä ryhmässäni ja sellaisia pikkuruisia 1v3kk-1v6kk ikäisiä tulee olemaan ainakin 3kpl. Ei siinä mitään mutta kun minulle ei ole edes työkaveria työnantajalla haussa vaan sinne on palkattu joitain Kelan tukea saavia ulkomaalaisia joista 1 siis "minun kanssani" mutta hänkin tekee vain 4-5h päivää+tekee muutakin eli siivoaa, keittiöhommia jne.jne
Mikään muu ei ruleta kuin raha, koen että en voi näillä resursseilla ym toteuttaa sellaista tasoa kuin haluaisin ja lapset ansaitsesivat ja herrajumala sitä showta sitten keäsn jälk kun olen suurimman osan ajasta ns yksin koska eihän tuo muutaman tunnin apulainen paljoa avuksi ole, kokemustakaan hällä ei ole yhtään.
Juu olen katsellut toista työpaikkaa koko tämän vuoden mutta eipä ole tärpännyt.
Kommentit (3)
Apua, mitä menoa! Itsekin odotan syksyä kauhulla...
Hui! Millä paikkakunnalla olet? Luulisi, että yksityiselle päiväkodille maine olisi sen verran tärkeä, että palkkaisivat kunnon työntekijät. En haluaisi viedä lastani tuollaiseen paikkaan.
Mamuja en pelkää, mutta todellakin sitä, että työntekijöiden vaihtuvuus on noin suurta ja vakituisia niin vähän.
Kuulostaa Coronarian touhulta... :/