Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äh, miten itseään niskasta kiinni kun syöminen

Vierailija
15.06.2013 |

taas riistäytynyt käsistä ja lihominen taas uhkaa :(. Olen siis laihtunut palon ja nyt stressin johdosta taas syön...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuvio mulla menossa.....jostain vaan pitää repiä itsekuria.Mulla ainakinn auttaa se, että myöntää retakahduksen tapahtuneen ja laittaa sen ajatuksien mappi ööhön.Sitten vaan eteenpäin.Luulen, et suurin moka, jonka nyt voi tehdä, on heittää homma mäkeen pohjakosketuksen takia. Mulla auttaa myös kun oikeasti laittaa kaikki herkut pois kotoa,helpottaa vähän kun ei tarvi koko ajan taistella. Kannattaa muistaa,että kun on kerran pystynyt pudottamaan painoaan, pystyy siihen toistekin,se tsemppi kyllä löytyy oman pään sisältä!

Vierailija
2/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin kuukausi sitten raskausdiabetes ja olen nyt tosi tiukalla ruokavaliolla. Kovaa tekee ja välillä söisin NIIN mielelläni jäätelön..! Mutta olen huomannut, että ruokavalion ylläpito alkaa kaupassa. Mä kerta kaikkiaan EN OSTA mitään, mitä en saisi syödä. Kun muu perhe haluaa herkkuja, käykööt itse hakemassa itselleen :) Ja huolehdin siitä, että aina kotoa löytyy makean- ym himoon hedelmiä, kirsikkatomaatteja, ja sen sellaista. Ja sitten vaan sinnittelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mä kirjoitin tänne, kuinka mulla oli viime viikonloppuna todellinen syömishimo. Vedin kaikkea rasvaista ja hiilaripitoista ihan tolkuttomasti. Kirjoitin tännekin ne syödyt ateriat ja mässyt.

Sitten maanantaina otin itseäni niskasta kiinni ja karppasin sen maanantain ja tiistain. Se auttoi, eikä ahmimishimoa ole enää.

Vierailija
4/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös jättämään herkut sinne kauppaan ja valitsemaan mahdollisimman terveellisiä ja prosessoimattomia raaka-aineita. Jos muu perhe haluaa herkutella niin toivo heiltä huomaavaisuutta ja pyydä etteivät osta herkkuja varastoon.

Vierailija
5/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syöpöttelen kun minulla on tylsää tai olen turhautunut. Tv.n ääressä sitä myös herkuttelee helposti. Nykyään tunnistan tilanteet joissa alan herkutella liikaa, ja vältän niitä pitämällä itseni kiireisenä. Käsityöharrastus antaa iloa ja haasteita, eikä siinä voi samalla herkutella. Käyn myös uimassa.