Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi nainen paheksuu pilluvitsejä tai kokee ne epämukavina?

Vierailija
14.06.2013 |

*ei viestiä*

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuka niitä vitsejä laukoo, kenelle ja missä tarkoituksessa? Jonkun ventovieraan junttiäijän kovaääniset pilluvitsit metrossa tai ratikassa eivät paljoa naurata, vaikka olisi miten hyvä vitsi muuten.

Vierailija
2/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on "pilluvitsi"? Siis perus kaksimielinen läppä vai? Kerro ap joku pilluvitsi, niin kerron sitten paheksunko tai pidänkö epämukavana, heti perään teen syvääluotaavan analyysin itsestäni. (Lähtökohtaisesti voisin kuvitella että en pidä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:02"]

Riippuu siitä, kuka niitä vitsejä laukoo, kenelle ja missä tarkoituksessa? Jonkun ventovieraan junttiäijän kovaääniset pilluvitsit metrossa tai ratikassa eivät paljoa naurata, vaikka olisi miten hyvä vitsi muuten.

[/quote]

Samaa mieltä tästä.

Yhdellä mun tutulla on hyväksikäyttöhistoria, ei tykkää seksistä eikä tosiaan halua kuulla mitään pillujuttuja. Tää ihminen siis todella pahastuu pilluvitseistä. Sitten tunnen paljon enemmän niitä, jotka pitää ronskimpia vitsejä vain mauttomina. Ei kai ne sen erikoisempia ole, mutta ehkä melko konservatiivisia arvoiltaan, eikä niin taipuvaisia irrottelemaan koska pitävät tärkeänä sitä että ollaan ja tehdään kaikki asiat niin kuin ne "kuuluu" tehdä.

Vierailija
4/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista, jonka mielestä pilluvitsit olisivat kivoja...

Vierailija
5/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia ja Ällöä etenkin jos kertoja joku keski-iän ylittänyt rasvainen äijä.

T. Akateeminen nainen 35v

Vierailija
6/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mulla on kai aika värikäs huumorintaju joka ulottuu ajoittain vyön alapuolelle. Kuitenkin liian yksityiskohtaiset genitaalijutut ei naurata, ainakaan esim työpaikan kahvipöydässä. Sellainen sopivasti mauton vihjaileva huumori puree, mutta en halua kuulla tarkkoja ruumiinkuvauksia. Oikeasti hauska tyyppi osaa valita yleisönsä ja hetken.

Vierailija
7/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ei naurata alapää huumori. Kunnon kakkajutut ovat sitten erikseen. Henk. koht. ärsyttää istua parin kaverin kanssa iltaa, kun humaltuessaan toinen alkaa suoltamaan ikivanhoja vitsejä ja näkee pillua tai kyrpää kaikkialla ja toinen alkaa kertomaan "tosiasioita" omasta seksielämästään.. voi plääh. Sitten yksi kaveri nauraa niille jutuilleökovaa ja korkeelta ja toinen matkii, että olis hauskaa. Yksinkertaisesti tämän takia olen alkanut jättäytymään kosteista tapaamisista.

olen 41v kondiittori.

Vierailija
8/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:02"]

[/quote]

Tämä tuli mullekin mieleen.

Mutta entäpä jos on vaikka kaksi naista ja toinen on työpaikallaan tottunut ronskimpiin vitseihin ja kertoo esimerkkinä toiselle, toinen ei pidä selvästi?

Olen itse ollut työpaikalla, jolla oli tosi hurtti huumori. Mutta se oli työntekijöille yhteistä, kukaan ei pahastunut siitä.

ap

Vierailija
9/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:27"]

[/quote]

Akateemiseksi pääsee nykyään niin uskomattoman heppoisin perustein, että ei tämä määre kerro mitään kenestäkään. Korvatkaa se jollain paremmalla, jos haluatte itseänne kuvailla näissä terveisissänne.

Vierailija
10/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka paheksuisi/kokisi ne ainakaan kovin kiusallisina. t. 35v myöskin akateeminen nainen

Vierailija
11/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niin mauttomia. Mun mielestä pilluvitsien kertojilla ei riitä älykapasiteetti huomaamaan huumoria oikeista tilanteista l. tilannekomiikantaju is zero. Mä näen pilluvitsien kertojissakin komiikkaa sinänsä; Tulee mieleen n.17-vuotias amiskundi haituva viiksineen, pukin partoineen ja reilusti ylipainoa yllä ( omaa isommat tissit kuin minä ) loput voitte sen elämästä päätellä itse, mut ehkä äitisuhde on just tosi kipeä niille...

Vierailija
12/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin nuorempana kuuntelemaan näitä "pilluvitsejä" työpaikalla ja siitä lähtien olen kokenut ne erittäin epämukaviksi. 4-kymppinen (mies)työnjohtaja ja samanikäinen naistyöntekijä hauskuutti noilla alapääjutuilla toisiaan, enkä parikymppisenä viimeksi tulleena työntekijänä uskaltanut tehdä asialle mitään.

Alapäähuumori ei iske vieläkään eikä kiinnosta puhua kavereiden kanssa seksistä. Pystyn kyllä ihan ilman ongelmia saunomaan niin nais- kuin miespuolistenkin kavereiden kanssa, eli en ole mielestäni mitenkään estoinen.

Vierailija
13/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^kiinnostavaa. Eli ne, jotka vaivaantuvat kaksimielisestä huumorista kokevat seksistä puhumisen muutenkin vaikeana?

Vierailija
14/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puheenparsi on pelkkää pilluvitsiä niin tulee siinä äkkiä mieleen että siitä puhe mistä puute. Raksatyömaalla näitä jamppoja on jokunen.

Mies

Vierailija
15/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 19:12"]

^kiinnostavaa. Eli ne, jotka vaivaantuvat kaksimielisestä huumorista kokevat seksistä puhumisen muutenkin vaikeana?

[/quote]

Jaa-a. En voi puhua kuin omasta puolestani. En pidä seksistä puhumista vaikeana, ehkä hiukan vaivaannuttavana tosin, riippuu seurasta. Ajattelen ettei oma seksielämäni kuulu muille kuin mulle ja miehelleni, eikä kavereiden seksielämä taas kiinnosta.

16

Vierailija
16/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:27"]

[/quote]

Akateemiseksi pääsee nykyään niin uskomattoman heppoisin perustein, että ei tämä määre kerro mitään kenestäkään. Korvatkaa se jollain paremmalla, jos haluatte itseänne kuvailla näissä terveisissänne.

[/quote]

Niin, miten yliopistosta saa tutkinnon helpommin nykyaikaan?

Vierailija
17/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pilluvitsit on hauskoja. Esim. Fingerporissa. En tykkää yksinkertaisista vitseistä. Hyvä huumori on sellaista että kaikki ei sitä yleensä edes ymmärrä. Joku peruspilluvitsailu nyt vaan on niin aivotonta lätinää.

Ja millainen olen minä? Vähän monimutkaisempi.

Vierailija
18/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aivan tavallinen parikymppinen sairaanhoitajaopiskelija. Yleensä nuovitsit ovat liian yksinkertaisia makuuni.

Vierailija
19/19 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, 30+ akateeminen nainen.