Häät siirtyi vuodella, tarvitaanko myös uudet polttarit
Ystäväpariskunnalla piti olla heinäkuun alussa häät, mutta koronan vuoksi he siirsivät ne vuodella eteenpäin. Morsiamella pidettiin aika isot polttarit jo talvella eli tehtiin reissu Roomaan just ennen koronaa. Vaikka morsian maksoi hiukan omia kulujaan itse, niin kovin kallikksi tuli meille muille.
Nyt tämä morsian on sitä mieltä, että hänelle pitää järjestää ensi vuonna uudet "vähintään yhtä kivat" polttarit! Mulla ei ainakaan rahapussi kestä mitään ylimääräisiä reissuja, kun oon ollut nyt pitkään lomautettuna eikä syksykään hyvältä vaikuta.
Mun mielestä noi yhdet polttarit sais riittää, enkä pysty osallistumaan uusiin. Enkä oikeastaan haluais vaikka pystyisinkin .Tämä mun ajatus on jo nyt suututtanut morsiamen niin, että taitaa olla koko ystävyys katkolla :(
Mitä mieltä muut, pitäiskö polttaritkin ottaa "uusintana"?
Kommentit (9)
En jaksais minäkään. Polttareita ei ole ensinnäkään pakko järjestää ollenkaan, ja eiköhän yhdet sentään riitä.
En minä ainakaan osallistuisi toisiin polttareihin
Siis täh :D ihmeellistä et kellekään tulee ees mieleen moinen. En tosiaan osallistuisi/järjestäisi/morsiamena edes haluaisi uusia polttareita.
Johan tossa on hyväksikäytön makua. Myllähän sitä ulkomaille olis varmaan kiva lähteä, jos kaverit maksaa osan kuluistakin ja järkkää kivat ohjelmat siihen kylkeen. Mutta jos arvon morsiamelle ei yhdet polttarit riitä, niin melkoisen hemmotellulta kermaperseeltä vaikuttaa.
Uudet polttari vain siinä tapauksessa jos morsian/sulhanen vaihtuu.
Eihän morsian mitään tuollaista voi vaatia, omalla rahallaan voi järjestää uudet polttarit niin halutessaan mutta ei minkään kaveriporukan ole PAKKO järjestää edes niitä yksiä polttareita - saati sitten toisia.
Tätä ei tietenkään monet morsiamet halua kuulla mutta näin se vaan on.
Mieluummin tuossa tilanteessa voisi pyytää morsianta osallistumaan jo järjestettyjen polttarien kuluihin, koska mitään häitä ei ollutkaan. Ei siis kuuluisi olla polttareitakaan.
No ei todella mitään uusia polttareita. Jos alotus ei ole provo, niin toi morsian on kyllä täysin pimeä!
Ei jaksas tollasta ollenkaan.