Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas saa hävetä :(

Vierailija
13.06.2013 |

Juhlat tulossa ja ahdistaa kun en osaa laittaa hiukseni senkä meikata. Arkena tukka aina ponnarilla ja meikkinä pelkkä ripsiväri (jos sitäkään). Ikääkin kohta 40v.

Saan siis taas hävetä itseäni.

Kommentit (20)

Vierailija
2/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikiiltoa mielummin, jos ei osaa meikata! Huulipunaan täytyy valita oikea sävy, ja rajata huulet, levittää puna.. Kiillon kanssa on vaikeampi epäonnistua..
Huulikiiltoja on myös värjääviä, jos väriä haluaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnarista saa kivan, kun kierittää omia hiuksia hiuslenkin piiloksi:
http://vivi-thkh.blogspot.fi/2011/11/sanni-ja-juhlava-ponnari.html

Vierailija
5/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isoissa ostoskeskuksissa ja kaupoissa ole niitä harjoittelijoita jotka tarvitsevat harjoituspäätä meikkaukseen? :-) Kampissa on ollut ainakin joskus ja eiköhän Stockalla ja Sokoksellakin? Hiuksista en osaa sanoa saisiko tähän aikaan enää oppilastöinä kampauksia, muuten mm. Oppivissa käsissä ihan ok osaaminen. Pese hiukset, laita vaikka joku öljyhoito ensin ja tee itse kasvoillesi kuorinta tms. Voithan pyytää vaikka joltakin naapurin teiniltä apua, heillä on usein leikkauksen salat hallussa. Ja ainahan ne huonot voi pyyhkiä pois...

Vierailija
6/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjotan tuolta sen että huulipuna luo jo paljon juhlavamman tunnelman. Jos on saatanallinen kiire juhliin niin meikä panostaa meikkipohjaan (kesällä toi bb-voide on just hyvä) ja lykkää ripsarin ja kirkkaanpunaset huulet nii avot.

Hiuksista en osaa sanoa mitään koska en ole vieläkään viiden vuoden kasvatuksen jälkeen tajunnut tasan yhtään mitään pitkien hiusten laitosta. Föönaan pää alaspäin ja leikin boheemia.

Vierailija
7/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietenkin hiuksistasi onko ne pitkät vai lyhyet miten niitä voi laittaa. harjoittele jo nyt! se on kivaa eikä illalla ole niin väliksikään vaikka epäonnistuu, kokeilemalla oppii :) meikkauksesta tosiaan jos ei osaa löytyy netistä vinkkejä, mutta jos käytät pelkästään ripsiväriä niin lisää siihen meikkivoide ja puuteri, sekä laita hieman poskipunaa (todellakin ihan vähän riittaa, isolla puuterihuiskulla kun laittaa ei tule ikäviä länttejä) ja luomille voit laittaa vaalean helmiäishohtoisen luomivärin, myöskin helppo laittaa kun raja häivettyy helposti.onnea matkaan ja HARJOITTELE jo nyt! :)

Vierailija
8/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, ja käy nypityttämässä ja värjättämässä kulmasi, se ei ole kallista ja tuo viimeistellyn lopputuloksen!

Vierailija
9/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään hävettävää. Olet puhdas ja siisti ja pukeudut kauniisti.

Eivät läheskään kaikki naiset meikkaa juhliin.

Laita kosteisiin hiuksiisi suuret tarrapapiljotit, harjaa kuivat/kuivatut hiukset ja laita niihin lakkaa. Saat tuuheammalta näyttävät hiukset.

Hauskaa iltaa! :)

Vierailija
10/20 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama juttu. Ja vaikka kuinka katson netistä ohjeita, ei hiukset ole kauniisti. En vaan osaa tehdä niin kuin neuvotaan. Samoin meikistä tulee epätasainen,meikkiväri ja puuteri jotenkin irtoilevat.Meikkivoide onkin väärän väristä, jotenkin muuttaa väriä kasvoilla,samoin puuteri.

Vierailija
11/20 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusraudalla saa nopeasti kiharoita/korkkiruuveja.

Vierailija
12/20 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että ole oma itsesi. Ei oo pakko meikata jos olo ei tunnu kotoisalta meikattuna. Siinä ei ole mitään hävettävää.

Mä en meikkaa juurikaan arkena ja juhlameikki mulla on meikkipohja+poskipuna+ripsiväri+huulikiilto. Yhtään sen enempää en halua laittaa, tulee ihan typerä olo jos on koko naama meikattu ihan "piiloon". Koristaudun koruilla. Laitan näyttävät korvikset ja rannekorun. Ja mielestäni siistit ja kauniit vaatteet.

Enkä suostu häpeämään, en todellakaan. Sehän olen minä, en minä itseäni häpeä. En häpeä itseäni tutussa enkä vieraammassakaan seurassa. Kertoo paljon muista ihmisistä jos ne ajattelee että mulla olis jotain häpeämistä.

Vierailija
13/20 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:han HALUAA meikata, joten älkää kääntäkö tätä luonnonkauniiseen malliiin. Lestatko liikkeellä?

Onko sinulla ap joku ystävä, joka voisi opastaa? Myös ylempänä annetuista linkeistä löytyy hyviä vinkkejä. Rohkeasti vaan kokeilemaan. Tekemällä oppii:)

Vierailija
14/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene kampaajalle ja meikattavaksi ennen juhlaa?

Vierailija
15/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa mennä kampaajalle saati meikattavaksi.

En vaan tajua miten joku voi saada itsensä meikattua aina niin kivasti. Hiuksetkin muut osaa laittaa kivasti.

Jos meikkaan, niin naamassa lähinnä sotamaalaus. Vaikka kuinka tukkaa yritän laittaa, niin aina se hapsottaa ja näyttää siltä kun olisin juuri herännyt.

Vierailija
16/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankin löytyy netistä vinkkejä.

Vierailija
17/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö alkaa laittaan rahaa sivuun sen verran, että joskus vaikka vuoden päästä voisit mennä johonkin meikkaus- ja kampausopastukseen? Sellaisia on.

Vierailija
18/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla meikkaustaitoisia ystäviä? Mene jonkun tyylikkään tuttusi luo ja sano suoraan että sinä näytät aina niin kauniilta ja itsekin haluaisit oppia. Pyydä ystävää opastamaan. 

Vierailija
19/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunakin tuo jo juhlavuutta.

Vierailija
20/20 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue muutamia kauneusblogeja, esim. nude-kauneusblogi.
Hankit ihosi sävyisen bb-voiteen, otat mallia esim. tuon nuden neuraaleista meikeistä, "less is more" etenkin, jos taidot meikata on huonot. Valitse luonnollisia sävyjä, älä värikkäitä luomivärejä tms..
Esim. oma arkimeikki kesällä on: kevyesti bb-voidetta, silmien alle tummien silmänalusien peittäjää, punoittaviin nenänpieliin red neutralizer, kiinnitän meikit puuterilla.
Pronssinen rajaus (http://nude.costume.fi/2013/05/13/pronssi-rajaus-ginalta/), ripsien taivutus ja ripsiväri.
Aurinkopuuterilla varjostukset VAROVASTI, niin, että tuskin itsekkään huomaat eroa (muista häivyttää)
Sitten hiukset... jos ne on tarpeaksi pitkät pompulalle, onko ne tarpeaksi pitkiä nutturalle? Nyt on kaikki kaupan pullollaan valkkeja, millä idioottikin saa hiuksensa nätisti. Googlaamalla löytää kaikennäkösiä ohjeita, esim http://uino.indiedays.com/2013/03/12/muhkea-nuttura/
g
ina tricotista löytyy myös "ohjevihkonen"
kokeile etukäteen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä