Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus etävanhemman luona tapahtuneesta

Vierailija
23.07.2020 |

Etävanhemman luona tapahtui tapaturma, josta lääkäri teki lastensuojeluilmoituksen. Nyt minulle tuli postissa kehoitus olla lastensuojeluun yhteydessä. Jostain syystä tieto lastensuojeluilmoituksesta tuli vain minulle, vaikka meillä yhteishuoltajuus. Asutaan eri paikkakunnilla.

Minulla on lapseen liittyviä asioita, joista haluaisin lastensuojelun kanssa keskustella, mutta meneekö keskusteluista sitten tieto etävanhemmalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään kokemusta?

Vierailija
2/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asutte eri paikkakunnilla etävanhemman paikkakunnan lasu hoitaa asiaa ja on ilmeisesti joko lähestynyt sinua itse tai delegoinut tapaamisen oman paikkakuntasi lasulle, joka luonnollisesti tuuraajana lähestyy vain sinua. Voit sossun kanssa jutella ja sopia jos on asioita, joita et toisen vanhemman korviin halua. Tällaisia ovat esim. omaan yksityisyyteesi liittyvät asiat esim. uusi parisuhteesi tai terveydentilasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska asutte eri paikkakunnilla etävanhemman paikkakunnan lasu hoitaa asiaa ja on ilmeisesti joko lähestynyt sinua itse tai delegoinut tapaamisen oman paikkakuntasi lasulle, joka luonnollisesti tuuraajana lähestyy vain sinua. Voit sossun kanssa jutella ja sopia jos on asioita, joita et toisen vanhemman korviin halua. Tällaisia ovat esim. omaan yksityisyyteesi liittyvät asiat esim. uusi parisuhteesi tai terveydentilasi. 

Mutta entä jos on ns. huolia, jotka liittyvät isän luona käynteihin? Menevätkö ne sellaisina isälle?

Vierailija
4/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee kaikki tiedot toiselle huoltajalle. Meillä ainakin siis meni.

Vierailija
5/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tietoa mitä olette puhuneet.

Vierailija
6/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos on ns. huolia, jotka liittyvät isän luona käynteihin? Menevätkö ne sellaisina isälle?

Lapseen liittyvät asiat kuuluvat molemmille huoltajille. 

Vierailija
7/7 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai isän luona oloon liittyvät huolet menevät isälle. Miten muuten niille voisi tehdä mitään?