Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaat silmäluomet - hyvä kirurgi/klinikka Turussa?

Vierailija
22.07.2020 |

eli kysymys otsikossa. Mulla on hyvin raskaat silmäluomet ja iän myötä näytän yhä väsyneemmältä ja äreämmältä, joten ajattelin että luomille vois tehdä ehkä jotain. Onko kokemuksia kellään Turun seudun klinikoista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitä virhettä että Turussa hoidattaisit. Hakeudu ennemmin pääkaupunkiseudulle.

Vierailija
2/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitä virhettä että Turussa hoidattaisit. Hakeudu ennemmin pääkaupunkiseudulle.

ai, harmi ettei Turusta löydy hyvää kirurgia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai, harmi ettei Turusta löydy hyvää kirurgia

Voi löytyä. Itse en sellaisiin ole vaan törmännyt siis tällä kirurgian saralla.

Vierailija
4/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prof. Erkki Suominen Mehiläisessä. Leikkasi silmäluomeni noin kuusi vuotta sitten. Olen edelleenkin tyytyväinen.

Leikkaus oli niin onnistunut, ettei kukaan ystävistäni (näkivät minut vasta mustelmien parantumisen jälkeen) huomanneet mitään. Ihmettelivät vain "miten oletkaan niin pirteän näköinen"!

Vierailija
5/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prof. Erkki Suominen Mehiläisessä. Leikkasi silmäluomeni noin kuusi vuotta sitten. Olen edelleenkin tyytyväinen.

Leikkaus oli niin onnistunut, ettei kukaan ystävistäni (näkivät minut vasta mustelmien parantumisen jälkeen) huomanneet mitään. Ihmettelivät vain "miten oletkaan niin pirteän näköinen"!

Kiva! Silmäluomia on vaikea leikata hyvin. Esim. Cindy Crawfordilla ja Catherine Zeta-Jonesilla on mielestäni "avarrettu" liikaa. Katosi se tietynlainen sensuelli raskaus.

Vierailija
6/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksoi ja kuinka pitkä sairausloma?

Vierailija
7/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö se luomien leikkaus? Osa näyttää parissa vuodessa jo samalta kuin aiemmin. Kulmien kohotus lisäksi olisi varmaan parempi ratkaisu.

Vierailija
8/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö se luomien leikkaus? Osa näyttää parissa vuodessa jo samalta kuin aiemmin. Kulmien kohotus lisäksi olisi varmaan parempi ratkaisu.

Ainakin isälläni joka kävi 70-vuotiaana silmäluomileikkauksessa on riittänyt. Ei näytä edelleenkään Esko Aholta kuten aiemmin.

Vierailija
9/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominen on hyvä. Kannattaa vain varautua siihen, pitkään työtä tehneen kirurgin "perseilevän ylimieliseen" asenteeseen. Nämä Tyksissä työskentelevät kirurgit on vähän tuollaisia.

Vierailija
10/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen hinnastossa oli 1400€. Onkohan vain yhden silmän/luomen operaation hinta?

Vierailija
11/11 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote Mitä maksoi ja kuinka pitkä sairausloma?[/quote]

Muistaakseni maksoi pari tonnia. Sairauslomasta en tiedä, kun minulle tehtiin leikkaus vuosilomani aikana. Ehkä pari viikkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi